09:41|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1397 - 10:12
کد خبر: 9474
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

مردم از حضور در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند/تمامی ادارات آمادگی کامل را برای رویارویی با حوادث احتمالی داشته باشند

پیرو اخطاریه سازمان هواشناسی استان مبنی بر اینکه بارندگی امروز(سه شنبه) و فردا(چهارشنبه) با شدت خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب وجود دارد مدیریت بحران استانداری به تمامی دستگاه های عضو شورای هماهنگی اخطاریه های لازم را ارسال کرده است.
تمامی ادارات آمادگی کامل را برای رویارویی با حوادث احتمالی داشته باشند

امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص هشدارهای صادر شده جهت رعایت موارد ایمنی در مقابل احتمال بالای وقوع سیل گفت: پیرو اخطاریه سازمان هواشناسی استان مبنی بر اینکه بارندگی امروز(سه شنبه) و فردا(چهارشنبه) با شدت خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب وجود دارد مدیریت بحران استانداری به تمامی دستگاه های عضو شورای هماهنگی اخطاریه های لازم را ارسال کرده است.
وی افزود: دستگاه ها و ماشین آلات مدیریت بحران استان در حال آماده باش می‌باشند و از سوی دیگر نیز تمامی ادارات و سازمان های استان باید آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی را داشته باشند.
 مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی توصیه‌هایی رو به مردم داشت و گفت: مردم استان امروز و فردا از حضور در نقاط سیل‌گاهی و نقاط پرخطر خودداری کنند و از چرای دام در نقاط کوهستانی و همچنین حضور در کنار رودخانه خودداری کنند.
امیرعباس جعفری در پایان سخنان خود اشاره کرد که تا این لحظه هیچ مشکلی در سطح استان وجود ندارد. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید