14:17|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397 - 14:28
کد خبر: 9471
یادداشت:

افتخار آفرینی میلاد عبادی‌پور برای ایران و ایرانی/لژیونر ارومیه‌ای لیگ والیبال لهستان را متحیر قدرت و استعداد خود کرد!

پسر خوش استیل والیبال ارومیه درخشید و درخشید و نام خود را بر سر زبان‌ها جاری کرد. میلاد عبادی پور پسر اورموی تیم ملی والیبال که در عین جوانی و با سن و سالی کم برای خود تجربه بزرگی را دست و پا کرده است و به نوعی حالا نام او آوازه و شهرتی وصف ناپذیر در دنیای پرشور والیبال دارد.
لژیونر ارومیه‌ای لیگ والیبال لهستان را متحیر قدرت و استعداد خود کرد!

سرویس ورزشی باریش نیوز؛ پسر خوش استیل والیبال ارومیه درخشید و درخشید و نام خود را بر سر زبان‌ها جاری کرد. میلاد عبادی پور پسر اورموی تیم ملی والیبال که در عین جوانی و با سن و سالی کم برای خود تجربه بزرگی را دست و پا کرده است و به نوعی حالا نام او آوازه و شهرتی وصف ناپذیر در دنیای پرشور والیبال دارد.
میلاد والیبال را از زمین های خاکی ارومیه شروع کرد و پله های ترقی را در سریع ترین زمان ممکن و یکی پس از دیگری طی کرد، زمانی که عبادی پور در تیم کاله در عین جوانی در نیمه نهایی سوپرلیگ والیبال  ایران به همراه سعید معروف مقابل شهرداری ارومیه ایستاد و با اسپک های خود تیم کاله را فینال رساند نام آشناتر از قبل شد، دورنای جوان اورموی پس از کاله پیراهن سرخ شهر خود را به تن کرد و حتی توانست با تیم شهرداری ارومیه به فینال سوپرلیگ والیبال ایران دست یابد اما قهرمانی که آرزوی دیرینه شهر عاشقان والیبال است با میلاد و تمامی ستاره ها بدست نیامد.
عبادی پور جوان پس از شهرداری ارومیه به تیم متمول بانک سرمایه تهران پیوست و با این تیم توانست با بام والیبال ایران بایستد و دست سایر تیم ها را از جام قهرمانی کوتاه کند و میلاد عبادی پور همزمان با بانک سرمایه در پیراهن مقدس تیم ملی ایران می‌درخشید و همچنان با پیراهن شماره 2 معروف خود والیبال ارومیه بیش از پیش در سطح کشور و دنیا مطرح می‌کرد.
 دورنای جوان و خوش استیل آذربایجان پس از ادامه روند صعودی خود با پیشنهادات مختلفی از لیگ های معتبر اروپایی مواجه شد تا اینکه میلاد به تیم والیبال اسکرا بلهاتوف لهستان پاسخ مثبت داد و با عقد قراردادی به این تیم پیوست و خیلی سریع توانست با بازی های خوب خود خود را در ایده‌ها و تفکرات سرمربی تیم خود قرار داد و در مجموع اسکرا توانست نهایت بهره را از وجود عبادی پور بگیرد و توانست با درخشش میلاد عنوان قهرمانى پلاس لیگا لهستان را بدست آورد.
فینال رقابت های لیگ لهستان در حالى پیگیری شد که در دیدار رفت چند روز قبل با حساب ٣ بر صفر به سود یاران عبادى پور به اتمام رسیده بود و شب گذشته تیم هاى اسکرا بلهاتوف و زاکسا در دیدار برگشت در حضور 30 هزار هوادار زاکسایی به مصاف هم رفتند اما حضور این تعداد هوادار نیز تاثیری بر عملکرد فوق العاده عبادی پور و هم تیمی هایش نداشت تا در نهایت بار دیگر با نتیجه 3 بر صفر اسکرا رقیب خود را در هم کوبید و قهرمانی رقابت ها را بدست آورد. 
میلاد به تنهایی در این بازی 17 امتیاز بدست آورد و توانست نام خود را به عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم خود مطرح کند. قهرمانی در یکی از بهترین و با کیفیت ترین لیگ های اروپایی ارمغانی بود که میلاد عبادی پور در اولین سال حضور خود بدست آورد حال ماموریت میلاد سخت تر از گذشته است و آن حفظ شرایط خود و پیشرفت است. ماموریت میلاد عبادی پور در تیم خود با پایان رسید و حال باید خود را آماده پوشیدن دوباره لباس مقدس تیم ملی ایران کند چرا که او یکی از اصلی ترین امیدها و مهره بدون جانشین ایگور کولاکوویج در پست قدرتی بلند زن تیم ملی است.

یادداشت از عرفان میرابی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید