12:39|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1397 - 10:15
کد خبر: 9430
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت و گو باریش:

مشکلات ناشی ناشی از سیل روز گذشته در تمامی محورها رفع شده است

برخی از مشکلات به روستاهای محال دیزج دول مربوط بود که با آبگرفتگی در روستاها در نهایت به محور اصلی ختم شده بود که با اقدامات انجام شده در ساعات پایانی جمعه مشکل عبور و مرور رفع شد اما نیاز است تا پاکسازی هایی در این منطقه انجام گیرد.
مشکلات ناشی ناشی از سیل روز گذشته در تمامی محورها رفع شده است

عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص وقع سیلاب روز گذشته در برخی از نقاط آذربایجان غربی و آبگرفتگی و مسدود شدن معابر گفت: مشکلاتی بعد از ظهر روز جمعه در برخی از مسیرهای مواصلاتی استان خصوصا شهرستان ارومیه به وجود آمد.
وی ادامه داد: عمده مشکلات به تفرجگاه بند ارومیه مربوط می شد که در نهایت ساعت 19 عصر روز جمعه رفع شد ولی بحث ترافیک در این محدوده بسیار سنگین بود.
علی اکبری افزود: برخی مشکلات نیز به روستاهای دیزج دول مربوط بود که با آبگرفتگی در روستاها در نهایت به محور اصلی ختم شده بود که با اقدامات انجام شده شب جمعه مشکل عبور و مرور رفع شد اما نیاز است تا پاکسازی هایی در این منطقه انجام گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از سایر شهرستان های استان اخبار خاصی به غیر از وجود مشکل در چند روستای شاهین دژ گزارش نشده است. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید