13:43|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397 - 10:19
کد خبر: 9401
مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

کاشت 250 هزار بوته گل در دهکده چی‌‌چست/جشنواره گل امسال در شمالغرب کشور بی نظیر است

5 هکتار از مجموعه 20 هکتاری مجموعه چی چست به فضای سبز مربوط می شود، این جشنواره از روز نهم اردیبهشت ماه هم زمان با روز شوراها شروع شده است و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد.
کاشت 250 هزار بوته گل در دهکده چی‌‌چست

علی شایگان مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره گل در ارومیه گفت: 5 هکتار از مجموعه 20 هکتاری مجموعه چی چست به فضای سبز مربوط می شود، این جشنواره از روز نهم اردیبهشت ماه هم زمان با روز شوراها شروع شده است و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد.

وی افزود: این جشنواره متفاوت تر از جشنواره های قبلی است که طی آن 250 هزار بوته گل کاشته شده است و با توجه به ائلمان های موجود می توان گفت این جشنواره در شمالغرب کشور بی نظیر است.

شایگان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ کاشت گل و گیاه و ترویج گل دوستی این جشنواره برگزار می شود که تاثیر بسزایی در سلامت روحی جامعه دارد و می تواند تاثیری در اشتغال، اقتصاد و گردشگری نیز داشته باشد.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری ارومیه با اشاره به نصب 30 ائلمان ترکیبی در دهکده چی چست خاطر نشان کرد: هم زمان با جشنواره گل استارت استفاده از وسایل شهربازی نیز زده خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید