18:31|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1397 - 12:29
کد خبر: 9387
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

تداوم بارندگی‌ها در آذربایجان غربی/سامانه بارشی جدید در راه استان است

سامانه بارشی که در چند روز گذشته در آذربایجان غربی فعالیت داشته است همچنان امروز نیز فعالیت خود را به شکل رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد استان به صورت تگرگ ادامه خواهد داد.
سامانه بارشی جدید در راه استان است

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت: سامانه بارشی که در چند روز گذشته در آذربایجان غربی فعالیت داشته است همچنان امروز نیز فعالیت خود را به شکل رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد استان به صورت تگرگ ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری جوی ناپایدار بر استان حاکم خواهد بود اما از شدت بارش ها کاسته خواهد شد و همچنین برای روزهای سه شنبه و چهار شنبه هفته جاری پدیده آب و هوایی خاصی برای آذربایجان غربی پیش بینی نمی شود.

  رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی تصریح کرد: برای اواخر هفته جاری سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد که اطلاعات تکمیلی در این خصوص طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

صابری با اشاره به کاهش یک الی دو درجه‌ای دمای هوای استان افزود: در 24 ساعت گذشته حداقل دمای ارومیه 8 درجه سانتی گراد و حداکثر 15 درجه سانتی گراد بود؛ میانگین بارش باران در استان طی 24 ساعت 22 میلی متر ثبت شده است که بیشترین آمار به شهرستان پیرانشهر با 26 میلی متر مربوط می شد و همچنین لازم به ذکر است چالدران با دمای 6 درجه سردترین و پلدشت  با 21 درجه گرمترین شهرستان استان بودند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید