02:38|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1397 - 10:38
کد خبر: 9385
لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازان با برد لیگ را به پایان رساندند!

در هفته سی‌ام و پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ١٧ روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تشریفاتی شاگردان ساغلام موفق شدند تا با گل احسان پهلوان در دقیقه ٧٨ به پیروزی برسند.
تراکتورسازان با برد لیگ را به پایان رساندند!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در هفته سی‌ام و پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ١٧ روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تشریفاتی شاگردان ساغلام موفق شدند تا با گل احسان پهلوان در دقیقه ٧٨ به پیروزی برسند تا پس از مدت ها بتوانند پیروزی دیگری را در کارنامه خود ثبت کنند.

این دیدار با قضاوت وحید صالحی و در حضور 200 هوادار فولادی شروع شد، سید سیروس پورموسوی سرمربی فولادی ها تیمش را با ترکیب حامد لک، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، احمد عبدالله زاده، عبدالله ناصری، صابر حردانی، ایمان مبعلی، فرشاد جانفزا، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید به زمین فرستاده بود.

اما در سوی مقابل ساغلام یازده مرد ترکیب خود را با نفراتی چون آلمیدا، علی اسماعیلی، محمد مسلمی پور، عارف آقاسی، رضا شربتی، مهدی کیانی، علی طاهران، احسان پهلوان، حامد حسنعلی زاده، ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی چیده بود.

در این بازی تشریفاتی و بدون هیجان تراکتوری ها با گلی که پهلوان در تک موقعیت تیم خود به ثمر رساند به برتری دست یافتند تا در نهایت 34 امتیازی شوند و در رده دهم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرند؛ با اتمام این مسابقه فصل کابوس وار سرخ پوشان آذربایجانی هم به اتمام رسید تا عشاق فوتبال آذربایجانی دل به روهای آینده ببندند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید