07:02|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت 1397 - 09:02
کد خبر: 9371
ساسان خداپرست در گفت‌و‌گو با باریش:

هیچ مذاکره‌ای برای هدایت تیم با بنده نشده است/20 میلیارد تومان بودجه برای مدیریت دو تیم والیبال نیاز است

بودجه 12 میلیارد و 500 میلیون تومانی برای تمامی تیم های ورزشی شهرداری ارومیه تعیین شده است و این میزان تنها مختص والیبال نیست و بودجه تعیین شده کفاف مدیریت دو تیم و قهرمانی نخواهد داد و در این راستا نیاز به بودجه ای حداقل 20 میلیارد تومانی نیاز است.
20 میلیارد تومان بودجه برای مدیریت دو تیم والیبال نیاز است

ساسان خداپرست سرمربی اسبق تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص برگزاری جلسات با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: جلسه ای را با دو عضو شورای شهر ارومیه برگزار کردیم که نتیجه خاصی حاصل نشد و مقرر گردید تا جلسه ای دیگر و کامل تر با حضور تمامی اعضای شورای شهر ارومیه برگزار شود اما طبق گفته ها یکی از سهمیه های والیبال ارومیه برای قهرمانی و دیگری با حضور بازیکنان بومی بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: بودجه 12 میلیارد و 500 میلیون تومانی برای تمامی تیم های ورزشی شهرداری ارومیه تعیین شده است و این میزان تنها مختص والیبال نیست و بودجه تعیین شده کفاف مدیریت دو تیم و قهرمانی نخواهد داد و در این راستا نیاز به بودجه ای حداقل 20 میلیارد تومانی نیاز است.

خداپرست با تاکید بر اینکه با ادامه روند فعلی فوت وقت رخ خواهد داد افزود: اظهار نظرهای راجب بستن تیم برای قهرمانی انتظارات مردم و عشاق والیبال را افزایش می دهد لذا باید تمامی اقدامات در اسرع وقت صورت گیرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه تا کنون مذاکره ای برای هدایت تیم شهرداری ارومیه با وی انجام نشده است، گفت: بنده به عنوان سرمربی سابق تیم و یک کارشناس والیبال در جلسات شرکت می کنم و اگر پیشنهادی نیز به بنده شود، در صورت آنکه شرایط سال گذشته همچنان بر باشگاه حاکم باشد برخلاف میل باطنی با باشگاه همکاری  نخواهم داشت چرا که در لیگ گذشته هیچگونه حمایتی از تیم صورت نگرفت.

وی خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند تیمی در حد و اندازه های نام ارومیه روانه مسابقات شود که این امر مهم مستلزم آن است تا تمامی عوامل از جمله هواداران، مدیران تیم، اصحاب رسانه، کادرفنی و بازیکنان دست به دست هم برای موفقیت دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید