07:21|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1397 - 22:52
کد خبر: 9370
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ضریب امنیتی آذربایجان غربی در سطح کشور اول است

سردار شهسواری گفت: امروزه عرصه جنگ دشمنان با ملت ایران را می توان به مصاف قلم و بیان تعبیر کرد.
ضریب امنیتی آذربایجان غربی در سطح کشور اول است

سردار حبیب شهسواری پیش از ظهر امروز در همایش مسئولین مراکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد گفت: این استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در نقطه قرار دارد که با مجموع سه استان و چهار کشور همسایه است.

وی افزود: البته از همان پیروزی انقلاب اسلامی طمع ضد انقلاب و ایادی وابسته به استکبار جهانی برای ضربه زدن به امنیت این استان ادامه داشته و تا به امروز که بحمدالله اکنون تاریخ به خود می بالد که مردانی از اقسی نکات کشور در این منطقه صادقانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آب و خاک این کشور دفاع می کنند.

سردار شهسواری شاخص ضریب امنیت در آذربایجان غربی را به برکت خون پاک شهدا و ولایت مداری مردم کاملا پایدار عنوان کرد و اظهار داشت: این مهم محصول مقاومت، رشادت، ایثار، شهادت طلبی و گذشت بی نظیر نیروهای بومی و ۳۶ هزار شهید گلگون کفنی است که در این استان به مقام شهادت نایل گشتند.

به گفته فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز یک وجب از خاک مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان مورد طمع و نظر ضد انقلاب و دشمنان نیست چرا که حتی قدرت نگاه چپ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز از آنها گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز هیمنه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح و عمدتا نیروهای سپاه و بسیج در تضمین و تثبیت امنیت پایدار مردمی در این استان به منحصه ظهور رسیده است اظهار داشت: اما صحنه دفاع باقی است و این مسولیت، ماموریت همواره ادامه دارد .

سردار شهسواری امروزه عرصه جنگ دشمنان با ملت ایران را به مصاف قلم و بیان تعبیر کرد و خاطر نشان شد: از این رو وظیفه و مسولیت سنگینی بر عهده مسولان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است تا نگذارند یاد و نام و ارزش و اهمیت و شهدا جانبازان و آزادگان در جامعه به فراموشی سپرده شود .

پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهدای آذربایجان غربی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید