07:07|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 03 اردیبهشت 1397 - 10:02
کد خبر: 9349
باریش گزارش می‌دهد؛

توقف تراکتورسازی مقابل نفت آبادان/حکم بقای شاگردان ساغلام امضا شد

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیداری که برای اثبات بقای خود در لیگ برتر تلاش می کرد در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان شاگردان فراز کمالوند در قالب تیم صنعت نفت آبادان بودند که در نهایت توانستند با متوقف ساختن مهمان آبادانی خود با نتیجه یک بر یک و با کسب حداقل امتیاز حکم بقای خود را در لیگ برتر امضاء کنند.
حکم بقای شاگردان ساغلام امضا شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیداری که برای اثبات بقای خود در لیگ برتر تلاش می کرد در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان شاگردان فراز کمالوند در قالب تیم صنعت نفت آبادان بودند که در نهایت توانستند با متوقف ساختن مهمان آبادانی خود با نتیجه یک بر یک و با کسب حداقل امتیاز حکم بقای خود را در لیگ برتر امضاء کنند.

ساغلام در این بازی تیمش را با ترکیب با ترکیب جوردی آلمیدا، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمدایران‌پوریان، رضا شربتی، علی طاهران، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی و ارسلان مطهری به زمین مسابقه فرستاد؛ در دقیقه 37 این مسابقه آگوستو سزار هافبک برزیلی صنعت نفت دروازه تراکتورسازی را گشود اما در ادامه و در دقیقه 59 دانیال اسماعیلی فر گل خورده را جبران کرد.

 ارطغرول ساغلام پس از تساوی تیم تراکتورسازی مقابل صنعت نفت در کنفرانس خبری اظهار داشت: قبل از اینکه ما به تبریز بیاییم، تیم از ۴ بازی آخر خود فقط یک امتیاز گرفته بود و نارضایتی در تیم وجود داشت. طرفدارها هم به مرور از تیم فاصله گرفتند. ما در مدت کوتاهی کارمان را شروع کردیم و بلافاصله باید بازی می‌کردیم. مقابل سیاه جامگان، پدیده، گسترش و پارس چهار بازی سخت انجام دادیم که ۳تا بیرون از خانه بود. سیاه جامگان امید به برد و بقا در لیگ داشت و با حمایت هوادارانش مقابل ما بازی خوبی انجام داد. سه بازی دیگرمان هم خیلی دشوار بود اما به هر ترتیب ما در این بازه ۸ امتیاز کسب کردیم. صادقانه بگویم در آن دوران بازیکنان ما مسئولیت پذیر بودند و نسبت به شرایط واکنش نشان دادند. آنها سعی کردند تیم را نجات دهند و باید بگویم اگر تراکتور امروز در لیگ مانده، به خاطر همان ۸ امتیاز است.

او افزود: ما مجبور به جنگیدن در لیگ و آسیا بودیم و کار خیلی سختی داشتیم. تیم ما در دوره ابتدایی خوب بازی می کرد و موقعیت های زیادی خلق می کرد و حتی اگر نمی بردیم، همه از عملکرد تیم خوشحال بودند. در ادامه مسیر ما هم مشکلات مختلفی ایجاد شد. شرایط اقتصادی خوب نبود و وعده های مختلفی داده شد که عملی نشد. انگیزه بازیکنان ما با این روال در حال افت شدید بود که روی کیفیت بازی و البته نتایج ما تاثیر مستقیم گذاشت. بازیکنان با جان و دل تمرین نمی کنند و برخی اصلا در تمرین حاضر نشده بودند. بازیکنانی داشتیم که می گفتند ما انگیزه زیادی نداریم یا نیاز اقتصادی مان را نمی توانیم برطرف کنیم.   در کنار این فشارها، باید بگویم که کادر نفرات ما هم ناقص بود و این موضوع اثر زیادی روی کار ما گذاشت. هر سه روز یک مسابقه داشتیم و بعد هم مصدومیت ها شروع شد مثل پهلوان که در آن مقطع تاثیرگذارترین بازیکن تیم بود.

 سرمربی ترکیه ای تراکتور گفت: این ها را می گویم که بدانید در دوره حضور در ایران با خیلی مشکلات دست و پنجه نرم کردیم و بازیکنان هم خیلی مشکل داشتند. ما سعی کردیم هیچکس از بیرون متوجه نشود چه اتفاقاتی در تیم می افتد و تا به حال هم خیلی کلی درباره این مسائل حرف زده بودم. الان دارم توضیح می دهم که هواداران و کسانی که از بیرون نگاه می کنند، بدانند در این تیم چه خبر است. هواداران وقتی به بازیکنان فشار می آورند، باید اتفاقات داخلی را هم درک کنند.

سرخ پوشان آذربایجان با کسب این تساوی 31 امتیازی شد و صاحب رتبه یازدهم جدول است و در نهایت توانست با بقای خود رد لیگ برتر امیدوار ساخت تیمی قدرتمند و مناسب برای لیگ آینده باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید