18:25|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1397 - 13:35
کد خبر: 9347
شهردار کلانشهر ارومیه در گفت و گو با باریش:

افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان و ارومیه در سایه تعامل مسئولان رقم خورده است

صادرات محصولات کشاورزی در سایه تلاش و حمایت های مسئولان استان و به ویژه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان غربی و مشارکت خود کشاورزان توسعه یافت. 
افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان و ارومیه در سایه تعامل مسئولان رقم خورده است

محمد حضرت پور شهردار کلانشهر ارومیه شهردار در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: ايجاد زير ساخت هاي لازم و به ویژه مشارکت مردم و بخش خصوصی از عوامل ضروري براي جذب گردشگراست وهمچنین توسعه صنعت کردشگری در گرو ایجاد فضای ذهنی آرام است .
وی با تاکید بر اینکه در توسعه صنعت گردشگری نقش سرمایه گذاران بخش خصوصی اهمیت دارد، بیان کرد: برای توسعه صنعت گردشگری و ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی توسعه زیر ساخت و نقش مشارکت مردمی از اهمیت بسزایی برخوردار است .
شهردار ارومیه با اشاره به انتخاب ارومیه به عنوان شهر بین‌الملل و پایتخت گردشگری ایران در سال ۲۰۲۰، اظهار کرد: با تکمیل زیر ساخت ها در بخش های گردشگری و کشاورزی و مشارکت مردم و بخش خصوصی به استقبال این رویداد مهم خواهیم رفت .
وی با بیان اینکه انتخاب ارومیه به عنوان پایتخت گردشگری یک ظرفیت مهم برای اقتصاد آذربایجان غربی است، گفت: نقش رسانه ملی از جمله رادیو در پر رنگ کردن این رویدار و تبلیغات آن از اهمیت زیادی برخوردار است .
 شهردار ارومیه با بیان اینکه توسعه استان در سایه توسعه صادرات محصولات کشاورزی است، بیان کرد: در این راستا با توجه به اینکه شهرداری ارومیه بزرگترین متولی فروش محصولات کشاورزی است پیگیر صادارات محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی شد و بر این اساس سال گذشته 300 هزار تن صادارات سیب داشتیم این در حالی است که در سال 95 میزان صادرات سیب 35 هزار تن بود.
وی بیان کرد: برای توسعه صادرات محصولات و به ویژه محصولات انگور و میوه های هسته دار خرید 20 دستگاه کانتینر یخچالدارتا پایان امسال در دستور کار قرار گرفت.
شهردار ارومیه گفت: صادرات محصولات کشاورزی در سایه تلاش و حمایت های مسئولان استان و به ویژه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان غربی و مشارکت خود کشاورزان توسعه یافت .
وی با اشاره به ساخت بیمارستان 600 تختخوابی با تلاش های استاندار و نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: ساخت بیمارستان در راستای توسعه صنعت گردشگری باعث توسعه گردشگری سلامت خواهد شد .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید