12:37|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 01 اردیبهشت 1397 - 11:19
کد خبر: 9329
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

آغاز به کار جشنواره گلها 9 اردیبهشت در دهکده ساحلی چی چست/شهربازی ارومیه همزمان با جشنواره گلها 9 اردیبهشت افتتاح می شود

"جشنواره گل" هفتمین جشنواره ای است که امسال در محل دهکده ساحلی چی چست برگزار می‌شود و در این جشنواره ترکیبی زیبا بیش از 50 نوع گل به نمایش گذاشته می‌شود.
شهربازی و جشنواره گلها 9 اردیبهشت در دهکده ساحلی چی چست افتتاح می‌شود

علی شایگان مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: درحال تکمیل سازی نواقص شهربازی ارومیه در دهکده ساحلی چی چست هستیم که شهربازی ارومیه 9 اردیبهشت ماه افتتاح می شود.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در ادامه افزود: دستگاه‌های شهربازی توسط ایتالیایی ها در حال نصب هستند در درون محوطه شهربازی نیز امور عمرانی و نواقص توسط ارگان های مختلف شهرداری در حال انجام است.

شایگان با اشاره به برگزاری جشنواره گل در ارومیه افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه نیز مشغول انجام تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره گل همزمان با افتتاح شهربازی در 9 اردیبهشت است.

وی خاطر نشان کرد: "جشنواره گل" هفتمین جشنواره ای است که امسال در محل دهکده ساحلی چی چست برگزار می‌شود و در این جشنواره ترکیبی زیبا بیش از 50 نوع گل به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه تصریح کرد: یک غرفه تخصصی نیز در جشنواره گلهای امسال در نظر گرفته شده است و تعدادی گلهای بومی با مشخصات فنی شامل نحوه نگهداری گلها، فواید گلها و اطلاعات مورد نیاز در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

شایگان در پایان گفت: جشنواره گلها در 9 اردیبهشت آغاز به کار کرده و 14 اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید