10:11|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1397 - 23:09
کد خبر: 9323
فرماندار ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

سازماندهی مرزهای ورودی استان برای توسعه گردشگری صورت می‌گیرد

باید سازماندهی کلیه مشاغل مرتبط با گردشگری در تاکسی سرویسهای فرودگاهها، ترمینالها، پلیس جهانگردی، صنایع دستی، زیباسازی شهرها و اماکن گردشگری استان مد نظر قرار گیرد تا قدمی در راستای توسعه گردشگری باشد.
سازماندهی مرزهای ورودی استان برای توسعه گردشگری صورت می‌گیرد

عباس حسن خانی فرماندار ارومیه در گفت‌‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: راهکارها و تدابیری در خصوص توسعه گردشگری در استان در نظر گرفته شده است که می توان به سازماندهی مرزهای ورودی و همچنین ساماندهی ورودیهای اصلی شهرها اشاره کرد.

حسن خانی در ادامه با اشاره به اینکه ادارت نیز بایستی در این امر تلاش کنند افزود: ادارات نیز با اولویت دادن به برنامه های کاری ادارات و سازمانها در ارتباط با انجام زیر ساختهای مرتبط با امر گردشگری از جمله راههای مواصلاتی منتهی به جاذبه های  تاریخی و گردشگری می توانند در امر توسعه گردشگری استان یاری کنند.

 فرماندار ارومیه اظهار کرد: از سویی باید سازماندهی کلیه مشاغل مرتبط با گردشگری در تاکسی سرویسهای فرودگاهها، ترمینالها، پلیس جهانگردی، صنایع دستی، زیباسازی شهرها و اماکن گردشگری استان مد نظر قرار گیرد تا قدمی در راستای توسعه گردشگری باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا چالشها و موانعی نیز وجود دارد که نیاز به برطرف شدن دارد از جمله عدم وجود اعتبارات لازم در جهت تاسیس و راه اندازی دفاتر اطلاع رسانی در سطح استان بویژه در مسیرها، سایتهای گردشگری و مرزهای ورودی استان است.

        

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید