19:24|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1397 - 12:54
کد خبر: 9322
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

تنها مرکز آبی آذربایجان غربی سال 97 افتتاح می‌شود

تنها مجتمع آبی استان آذربایجان غربی در زمینی به مساحت 13 هزار و 559 مترمربع تا پایان سال 97 افتتاح می‌شود و پروژه تا به امروز از پیشرفت 85 درصدی برخوردار بوده است.
تنها مرکز آبی آذربایجان غربی سال 97 افتتاح می‌شود

جلیل جباری مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: مساحت  زمین این مجتمع 13هزار 559 مترمربع و مساحت زیر بنای آن 8 هزار و 450 متر مربع است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پروژه از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است افزود: براساس پیش بینی ها مجتمع آبی ارومیه در سال 97 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و همشهریان و مسافران می توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند.

جباری در خصوص امکانات این مجتمع آبی خاطر نشان کرد: مجتمع دارای امکاناتی نظیر استخرهای مجزای شنا برای بزرگسالان و کودکان ، 4 سونای خشک و بخار ، 2 جکوزی ، ‌18  سرسره ،‌ اتاق نمک ، حمام تورکی ،‌ سالن بدنسازی ،‌ سوئیت های اقامتی ، سالن غذاخوری و پارکینگ و دیگر خدمات رفاهی می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجتمع آبی مذکور تنها مرکز آبی استان است که در سال 92 موافقت اصولی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان برای ایجاد این مجتمع صادر شد و عملیات اجرایی نیز از سال 94 آغاز شده است.

محل مجتمع گردشگری – سیاحتی موج های آبی ارومیه در کیلومتر 6 جاده سنتو( ارومیه به طرف مهاباد ) واقع شده است .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید