10:16|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1397 - 21:39
کد خبر: 9310
باریش گزارش می‌دهد؛

حذف تلخ تراکتورسازی از آسیا/الغرافه مقابل تراکتور دبل کرد

در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در حالی که امیدی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نداشت و حذف خود را از این رقابت های آسیایی قطعی شده می دانست در دیداری تشریفاتی  و بی اهمیت و بی تاثیر در ورزشگاه یادگام امام (ره) تبریز میزبان تیم الغرافه قطر بود.
حذف تلخ تراکتورسازی از آسیا

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در حالی که امیدی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نداشت و حذف خود را از این رقابت های آسیایی قطعی شده می دانست در دیداری تشریفاتی  و بی اهمیت و بی تاثیر در ورزشگاه یادگام امام (ره) تبریز میزبان تیم الغرافه قطر بود که از مهدی طارمی مهاجم خوش فکر و خوش نقش ایرانی در نوک پیکان خط حمله بهره می برد.

ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتوری ها در این بازی تشریفاتی به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد و استفاده از بازیکنان جوان نیز چاره ساز نبود تا در نهایت تراکتورسازان در حالی که با یک گل از رقیب قطری پیشی گرفته بودند در مجموع 3 بر یک بازی را به حریف واگذار کردند.

محمد ایرانپوریان مدافع راست تراکتورسازی تبریز در 31 امین دقیقه از بازی از روی نقطه پنالتی تراکتورسازان را پیش انداخت اما در ادامه عملکرد ضعیف بازیکنان تراکتورسازی باعث شد تا الغرافه نبض بازی را در اختیار بگیرد، به شکلی که یاران مهدی طارمی در 20 دقیقه پایانی بازی (دقایق 70، 76 و 87) 3 بار توپ را به تور دروازه دروازبان گروسیان چسباندند؛ گروسیانی که روی گل های خورده تراکتورسازی تاثیر بسزایی را داشت اتفاقی که باعث شد تراکتورسازی یک شکست دیگر را متحمل شود و ناکامی هایش ادامه پیدا کند.

با این شکست تراکتورسازی بدون بدست آوردن حتی یک پیروزی و با دو امتیاز وداع تلخی را با لیگ قهرمانان آسیا داشت تا تنها تیم حذف شده ایرانی لقب بگیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید