16:49|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1397 - 01:20
کد خبر: 9289
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

کلیه مساکن مهر موجود در استان لوله گذاری فاضلاب شده اند/ 300 میلیارد اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان هزینه شده است

تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه با 85 درصد پیشرفت فیزیکی به فعالیت خود ادامه می دهد و تا پایان سال 97 به مرحله بهره برداری می رسد.
 300 میلیارد اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان هزینه شده است

رسول اکبری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز با اشاره به زیرساخت های مساکن مهر بالاخص شهرک گلمان،گفت: در بحث زیر ساخت های مساکن مهر بالاخص شهرک گلمان سعی بر رسیدگی بر وضعیت آب شرب و تامین وضعیت بهداشتی فاضلاب بوده است که در سالیان گذشته با هزینه 200 میلیارد ریال اعتبار آب شرب این مساکن تامین شد.

وی بیان کرد: در راستای تامین آب شرب مساکن مهر شهرک گلمان چاه هایی حفر و شبکه توزیع آب احداث شده است  و اکنون کلیه این مساکن مهر شهرک گلمان تامین شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: 70 درصد مساکن مهر موجود در استان برای متصل شده به انشعابات فاضلابی، لوله گذاری فاضلاب شده اند.

اکبری افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی به فعالیت خود ادامه می دهد و تاپایان سال جاری نیز به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: 300 میلیارد اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان هزینه شده است که تا پایان امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید