09:42|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397 - 01:15
کد خبر: 9267
فرماندار شهرستان خوی در گفت و گو با باریش:

بیمارستان های در حال ساخت خوی 99 درصد پایان یافته اند

شهرستان خوی 3 بیمارستان در حال ساخت است که یکی از آن ها بیمارستان تامین اجتماعی است که دارای 35 تخت خواب، که 99 درصد به پایان رسیده و در حال تجهیز تخت بیمارستان و وسایلی که لازم است، می باشد.
بیمارستان های در حال ساخت خوی 99 درصد پایان یافته اند

سید محمد عابدی فرماندار شهرستان خوی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص وضعیت بیمارستان های در حال ساخت در شهرستان خوی گفت: در حال حاضر در شهرستان خوی 3 بیمارستان در حال ساخت است که یکی از آن ها بیمارستان تامین اجتماعی است که دارای 35 تخت خواب، که 99 درصد به پایان رسیده و در حال تجهیز تخت بیمارستان و وسایلی که لازم است، می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین بیمارستان دوم که 220 تختخوابی بوده و نام آن بیمارستان امام خمینی است، این بیمارستان نیز 99 درصد به پایان رسیده و در حال اتمام است، این بیمارستان نیز در حال تجهیز سازی است.

فرماندار شهرستان خوی توضیح داد: بیمارستان بعدی که در خوی در حال ساخت است بیمارستان آیت الله خویی است که 88 الی 90 درصد پیشرفت کاری داشته و 205 تخت خوابی است، این بیمارستان ها مشکلات اعتباری و ریالی نداشته و دولت در حال تجهیز آن ها است، بنابر پیش بینی ها بیمارستان امام خمینی در نیمه های اول تحویل داده شده و از آن بهره برداری می شود.

سید محمد عابدی تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی امسال پذیرش بیمار خواهد داشت، بیمارستان آیت الله عظمایی500 تختخوابی طراحی شده بود ولی 250 تخت خواب و اتاق آماده شده و در آینده در صورتی که بیمارستان بهره برداری شود و بیمار پذیرش شود، به ادامه این پروژه اقدام خواهیم کرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید