10:25|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397 - 00:12
کد خبر: 9265
فرماندار پیرانشهر در گفت و گو با باریش:

شهرک های صنعتی شهرستان پیرانشهر در بحث تولید و تحقق شعار سال فعال تر می شوند

اولین جلسه کمیته اشتغال سال 97 با مصوب شدن 31 طرح به کمیته اشتغال استانی ارسال شده است تا در صورت تایید نهایی متقاضیان واجد شرایط به بانک های حامل برای بهره مندی از تسهیلات بانکی معرفی می شوند.
فعال تر شدن شهرک های صنعتی پیرانشهر در راستای تحقق شعار سال 97

علی ترابی فرماندار پیرانشهر در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، گفت: با توجه به اینکه سال 97 توسط مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده در صدد فعال تر کردن شهرک های صنعتی هستیم  تا هم بحث تولید رونق گیرد و هم شعار سال را محقق سازیم تا بتوانیم کالاهای تولیدی را با توجه به همرز بودن با عراق به آن کشور صادر کنیم.

وی بیان کرد: اولین جلسه کمیته اشتغال سال 97 با مصوب شدن 31 طرح  از جحمله توسعه گردشگری،تولیدات کشاورزی و مشاغل خانگی به کمیته اشتغال استانی ارسال شده است تا در صورت تایید نهایی متقاضیان واجد شرایط به بانک های حامل برای بهره مندی از تسهیلات بانکی معرفی می شوند گفتنی است که سال گذشته 131 طرح اشتغالی فعال شده بود.

ترابی افزود:  در راستای توسعه راه های روستایی شاخص توسعه راه های روستایی پیرانشهر خیلی پایین بود که امسال توسعه بزرگراه پیرانشهر- تمرچین و تمرچین- نقده محقق خواهد شد.

فرماندار پیرانشهر اظهار کرد: تا چند روز آینده یک مدرسه شبانه روزی که بحث حساسی نیز می باشد کلنگ زنی خواهد شد .
وی در پایان خاطر نشان کرد: توسعه سمن ها و سازمان های مردم نهاد یکی دیگر از اولویت های کاری در سال 97 می باشد و همچنین امسال بازارچه مرزی تمرچین افتتاح خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید