18:08|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397 - 23:14
کد خبر: 9263
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد:

پرداخت 13 ميليارد و 490 ميليون ريال پاداش به مشتركان برق آذربایجان غربی در سال 96

در صورت تحقق موضوع تبديل مديريت مصرف و اصلاح الگوي مصرف به يك فرهنگ عمومي بسياري از مشكلات حوزه انرژي در استان و كشور حل شده و اهداف مهم ملي در حوزه صنعت برق محقق خواهد شد.
پرداخت 13 ميليارد و 490 ميليون ريال پاداش به مشتركان برق آذربایجان غربی در سال 96

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از پرداخت 13 ميليارد و 490 ميليون ريال پاداش به 394 مشترک برق كه در بخش هاي صنعتي، كشاورزي، اداري، تجاري و ديزل هاي خود تامين در طرح كاهش پيك بار تابستان همكاري و مشاركت داشتند، خبر داد. 

وی ضمن تاکید بر لزوم تبديل مديريت مصرف و اصلاح الگوي مصرف به يك فرهنگ عمومي، افزود: در صورت تحقق اين موضوع بسياري از مشكلات حوزه انرژي در استان و كشور حل شده و اهداف مهم ملي در حوزه صنعت برق محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خصوص نحوه همكاري و جلب مشاركت و ورود اطلاعات مشتركين همكار و محاسبات پاداش مشتركين ابراز داشت : این فرایند از امسال بصورت مكانيزه و تحت وب انجام خواهد شد و از سال آينده نیز مشترکین همکار خواهند توانست با دسترسي ايجاد شده، اطلاعات همكاري در بازه هاي مورد علاقه را مستقيما در نرم افزار مربوطه وارد نمايند. 

حسن بکلو شرط اصلي و مهم براي برخورداري از پاداش و تخفيف طرحهاي مديريت بار را داشتن لوازم اندازه گيري مناسب (كنتور هوشمند ديجيتالي يا كنتور طرح فهام يا كنتورهاي ديگر بهمراه مودم يا ديتالاگر) اعلام کرد و افزود : پرداخت مزاياي همكاري در طرح كاهش پيك بار مصرف با اعمال تخفيف در قبوض برق مصرفي مشتركان انجام مي شود و در برنامه هاي آتي مديريت مصرف در تابستان97، مشتركان حوزه هاي خانگي، آمپري و ساير مشتركين ديماندي  نيز مي توانند در اين طرح مشاركت كنند و از مزاياي آن بهره مند شوند.

وي در ادامه اين خبر افزود: ميزان همكاري و كاهش پيك بار سال جاري بطور همزمان با پيك بار كشوري در تاريخ 8 مرداد بميزان 61 مگاوات و غير همزمان با پيك بار كشوري در تاريخ اول مرداد 96 برابر 100مگاوات بود كه اين مقدار كاهش پيك عمدتا به ترتيب در بخش هاي كشاورزي، صنعتي، خانگي و اداري و تجاري و در روشنايي معابر روی داده است .

 مدیرعامل شرکت در ادامه از همكاري مشتركين برق كه همه ساله بخصوص در تابستان صنعت برق استان و كشور را ياري مي رسانند و با كاهش يا جابجايي حداقل 15درصد مصرف برق و رعايت بهينه سازي مصرف در ساعات اوج بار، سرمنشاء خدمات گسترده در استان و كشور مي باشند، صميمانه قدرداني نمود .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید