15:46|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397 - 01:33
کد خبر: 9240
عضو شورای شهر اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با باریش:

اولویت اول شورای اسلامی و شهرداری ارومیه حفظ هر دو سهمیه لیگ والیبال است/به دنبال جذب بهترین‌ گزینه‌ها برای کادر فنی هستیم

حدودا 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای دو تیم والیبال شهرداری ارومیه تعیین شده است که باید به بهترین شکل ممکن این بودجه مدیریت شود تا تیم ها مشکل مالی را برای حضور در سوپر لیگ والیبال نداشته باشند.
اولویت اول شورای اسلامی و شهرداری ارومیه حفظ هر دو سهمیه لیگ والیبال است

مرتضی پیری عضو شورای شهر اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آخرین تصمیم گیری ها از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه جهت تیم داری در سوپرلیگ والیبال ایران اظهار داشت: تلاش شورای شهر و شهرداری ارومیه بر آن است تا با هر دو سهمیه در سوپرلیگ والیبال ایران تیم داری کنیم.

وی در ادامه افزود: درمورد سرپرستی وکادر فنی هر دو تیم به دنبال بهترین گزینه ها هستیم تا با ایجاد شرایطی مناسب در کادر فنی و سرپرستی تیم به دنبال جذب بازیکن های مطلوب باشیم تا تیم های مناسبی را جهت کسب نتایج شایسته روانه مسابقات کنیم.

عضو شورای شهر اسلامی شهر ارومیه در رابطه با میزان بودجه تعیین شده اظهار داشت: حدودا 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای دو تیم والیبال شهرداری ارومیه تعیین شده است که باید به بهترین شکل ممکن این بودجه مدیریت شود تا تیم ها مشکل مالی را برای حضور در سوپر لیگ والیبال نداشته باشند.

مرتضی پیری در پایان در خصوص سوال خبرنگار باریش که در راستای اعطای امتیاز سهمیه دوم  لیگ برتری به نهاد و ارگانی خصوصی مطرح شد، تصریح کرد: اولویت اول و اصلی شورای اسلامی و شهرداری ارومیه حفظ سهمیه به نام یکی از سازمان های شهرداری جهت رفع مشکل قانونی در اختیار داشتن یک تیم است ولی اولویت دوم استفاده از اسپانسر و حامی مالی بومی شهر ارومیه خواهد بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید