08:52|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397 - 03:50
کد خبر: 9228
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با باریش:

اتمام طرح های نیمه تمام اولویت کاری سال 97 می باشد/ بیشترین رویکرد بازسازی و بهسازی بافت های فرسوده و تاریخی موجود در شهر است

عمده برنامه هایی که در سال 97 وارد فاز عملیاتی خواهد شد برنامه هایی است که در بودجه امسال شهرداری برای بحث های سرمایه گذاری، خدماتی و فرهنگی بسته شده است.
بیشترین رویکرد بازسازی و بهسازی بافت های فرسوده و تاریخی موجود در شهر است

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در خصوص طرح های نیمه تمام گفت: اولویت کاری امسال اتمام طرح های نیمه تمامی است که وعده شده بود و بدلیل کمبود بودجه به پایان نرسیده بود امید است امسال با اتمام این طرح ها به رونق اقتصادی شهر جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: بیشترین رویکرد امسال بازسازی و بهسازی بافت های فرسوده و تاریخی شهر است که در معرض آسیب پذیری جدی در برابر تهدیدات طبیعی از جمله سیل،زلزله و طوفان قرار دارند.

پناهی ادامه داد: بافت فرسوده و تاریخی به سمت و سوی مرمت و بهسازی می رود در این بازسازی و نوسازی باید مقاوم سازی آن ها هم مد نظر قرار بگیرد و ما برای تحقق این امر تلاش می کنیم .

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: یکی از شعارهای بودجه سال 97 شهرداری بهبود و کیفیت زندگی مردم می باشد و ما نیز برای اینکه این امر تحقق پیدا کند قدم هایی را با استفاده از بهبود خدمات رسانی برمی داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید