00:42|چهارشنبه, فروردین 29 ,1403
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397 - 22:01
کد خبر: 9216
باریش گزارش می دهد:

محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی و بسیج سازندگی در آذربایجان غربی/ استادسرای میاندوآب با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال ساخته می شود

گروه های جهادی و بسیج سازندگی آذربایجان غربی با اجرایی طرح هایی از جمله ساخت خانه مددجویی در مناطق محروم سعی در محرومیت زدایی از این مناطق را دارند که اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء تامین می شود
محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی و بسیج سازندگی در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های میاندوآب در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم روستایی میاندوآب اعزام شدند.

 این دانشجویان جهادگر بسیجی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب همزمان با تعطیلات نوروزی، با حضور در روستای قطار از توابع بخش باروق شهرستان میاندوآب خدمت به مردم مناطق محروم روستایی را به ماندن در خانه ترجیح داده اند.

در همین زمینه نیز گروه جهادی شهید مراثی بسیج دانشجویی میاندوآب به منظور محرومیت زدایی عازم اردوی جهادی شدند تا در محرومیت زدایی و ساخت خانه مددجویی در مناطق محروم مشارکت کرده و امید را در دل محرومان زنده کنند.

استادسرای شهرستان میاندوآب از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) احداث می شود

معاون مردمیاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال با مشارکت حوزه علمیه امام رضا(ع) و امام جمعه محترم شهرستان میاندوآب در شش طبقه و ۱۰ واحد ۱۰۰ مترمربعی و پارکینگ احداث می شود.

این پروژه هم اکنون دارای پیشرفت ۸۵ درصدی بوده و بزودی افتتاح خواهد شد.

گروه های جهادی شهید یعقوبی حوزه شهید مطهری باروق و شهید مراثی از حوزه بسیج دانشجویی با حضور در مناطق محروم بخش باروق میاندوآب در تعطیلات نوروزی، عازم اردوهای جهادی شده و کار خود را برای محرومیت زدایی در روستای قطار از توابع بخش باروق میاندوآب آغاز کرده اند.

سرهنگ حیدریان مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی به همراه باقری از ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی و سرهنگ علی نژاد مسئول بسیج سازندگی میاندوآب در عرصه های محرومیت زدایی حضور یافته و از فعالیت گروه های جهادی در ایام نوروز بازدید کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید