08:14|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1397 - 20:26
کد خبر: 9208
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو در گفت و گو با باریش:

افزایش ۳۵ درصدی استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از ایستگاه های سلامت هلال احمر شهرستان ماکو

استقبال بیش از ۱۷ هزار نفری گردشگران و مسافران نوروزی از ایستگاه های سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو
ارائه خدمات به ۱۷ هزار گردشگر و مسافر توسط جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو

سجاد اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار باریش نیوز در ماکو گفت : طرح نوروزی هلال احمر شهرستان ماکو از ۲۵ اسفند ماه ۹۶ با برپایی پایگاه هایی در ورودی شهر ماکو و ۴ مرکز پرتردد شهرستان شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۷ به مسافران و گردشگران خدمات ارائه کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ماکو افزود : در طرح امداد و نجات جاده ای و پست های ایمنی و سلامت طی نوروز سال جاری، ۱۷ هزار و ۴۳۳ نفر مسافر و گردشگر از خدمات جمعیت هلال احمر ماکو بهره مند شده اند، که در نمونه ای از این اقدامات می توان به توزیع بیش از  ۸ هزار عدد پوستر، نقشه و کتابچه راهنما در سطح شهرستان اشاره کرد.

وی افزود: در طرح نوروزی سال ۹۷ جمعیت هلال احمر ماکو ، ۲۷ نفر از پرسنل و امدادگران در پایگاه ها و پستهای موجود در سطح شهرستان وظیفه خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران را برعهده داشتند.

اسماعیل زاده اضافه کرد : طی اجرای کمپین " نه به تصادفات جاده ای " در ایام نوروز ۹۷ نزدیک به ۲ هزار نفر در این کمپین شرکت و از آن استقبال نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر ماکو خاطرنشان کرد : امسال شاهد افزایش بیش از ۳۵ درصدی مراجعه مسافرین و گردشگران نوروزی به پستهای ایمنی و سلامت و بهره مندی از خدمات جمعیت هلال احمر ماکو نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید