08:32|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1397 - 10:56
کد خبر: 9191
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو در گفت و گو با باریش:

پذیرش بیش از ۱۱ هزار نفر روز مسافر در ستاد اسکان نوروزی شهرستان ماکو

شهرستان ماکو با پذیرش ۱۱ هزار نفر روز مسافر بعد از مهاباد و ارومیه بیشترین تعداد مهمانان فرهنگی را در نوروز ۹۷ به خود اختصاص داد
افزایش ۲۰ درصدی اسکان نوروزی فرهنگیان در ماکو

اکبر باباپور در گفت و گو با خبرنگار باریش نیوز در ماکو اظهار کرد : نوروز امسال  بیش از 11 هزار نفر روز مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ماکو  پذیرش شدند که با توجه به این آمار شهرستان ماکو بعداز مهاباد و ارومیه بیشترین تعداد مهمانان فرهنگی را در نوروز امسال به خود اختصاص داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو بیان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ماکو با بیش از 100 کلاس مجهز در نوروز امسال پذیرای فرهنگیان شد و همه کلاس های نوع 'ج' در راستای تکریم فرهنگیان از فهرست ستاد اسکان حذف شده بودند.

باباپور افزود: در نوروز 97ستاد اسکان فرهنگیان ماکو از 1241 نفر مسافر فرهنگی در قالب 4467خانواده به تعداد 11168نفر روز پذیرای مهمانان نوروزی بوده است، گفتنی است مهمانان پذیرش شده در ستاد اسکان شهرستان ماکو نسبت به آمار سال گذشته 20 در صد افزایش داشته است که بیش از 34/7 درصد کل مهمانان منطقه آزاد ماکو را مهمانان فرهنگی شامل می شوند.

وی گفت : پتو،تختخواب،تشک،متکا،یخچال،بخاری ،کولر و تلویزیون از جمله تجهیزات موجود در کلاس های تجهیز شده در شهرستان ماکو بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو خاطرنشان کرد : ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان ماکو از 28 اسفند سال 96 تا 12فروردین ماه سال 97 نسبت به پذیرش این قشر و خانواده های آنان اقدام کرد که باتوجه به وجود بناهای تاریخی ،جاذبه های طبیعی و بازارچه های منطقه آزاد ماکو بهانه خوبی است که سالانه این شهرستان پذیرای مسافران و فرهنگیان باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید