13:52|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1397 - 22:30
کد خبر: 9179
رئیس پلیس راهور شهرستان ماکو در گفت و گو باریش‌:

افزایش ۱۰۰ درصدی تردد خودروهای خروجی از منطقه آزاد ماکو به مقصد ترکیه/ تعریض جاده اصلی ماکو -ایواوغلی در دستور کار است

با توجه به افزایش سالانه تردد مسافران و گردشگران به منطقه آزاد ماکو جاده ماکو -ایواوغلی جوابگوی این حجم ترافیک نخواهد بود که با همت منطقه آزاد ماکو جاده اصلی ماکو تا شهریور امسال تعریض شده و دارای ۲ باند رفت و ۲ باند برگشت خواهد بود.
افزایش چشمگیر ترددها در جاده های منطقه آزاد ماکو

سرهنگ علیرضا اسماعیل نژاد در گفت گو با خبرنگار باریش نیوز در ماکو گفت : امسال با توجه به افزایش حجم ورود گردشگران و مسافران به منطقه آزاد ماکو و افزایش تردد ها در جاده های منطقه آزاد ماکو که با رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل روبه رو بود ، آمار تصادفات جاده ای نیز در حوزه منطقه آزاد ماکو افزایش ۱۰ درصدی داشت‌.

وی افزود: همچنین امسال شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی حجم تردد خوردوهای خروجی از گمرک بازرگان به مقصد ترکیه نسبت به سال گذشته بودیم.

اسماعیل نژاد افزود : امسال با توجه به افزایش چشمگیر تردد ها در جاده های منطقه آزاد ماکو ،افزایش جزئی تصادفات جاده ای در حوزه منطقه آزاد ماکو آمار قابل قبولی می باشد. 

رئیس پلیس راهور شهرستان ماکو  افزود : در ایام نوروز ۹۷ یک فقره تصادف منجر به فوت داشتیم که نسبت به سال قبل تغیری نداشته است ، وی دلیل عمده تصادفات در محورهای مواصلاتی منطقه آزاد ماکو را خودروهای متخلف حامل اتباع خارجی دانست که با عدم رعایت قوانین و سرعت غیرمجاز موجب تصادفات جاده ای شده اند .

وی در خصوص وضعیت فعلی جاده اصلی ماکو -ایواوغلی گفت : با توجه به افزایش سالانه تردد مسافران و گردشگران به منطقه آزاد ماکو جاده فعلی جوابگوی این حجم ترافیک نخواهد بود ، که با همت منطقه آزاد ماکو جاده اصلی ماکو تا شهریور امسال تعریض شده و دارای ۲ باند رفت و ۲ باند برگشت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : با تکمیل قطعه اول پروژه تعریض جاده پلیس راه به ماکو شاهد کاهش ۵۰ درصدی مشکل ترافیک منطقه آزاد خواهیم بود که طبق مکاتبات صورت گرفته با پیمانکار پروژه، تا خرداد ماه امسال شاهد تکمیل این قطعه خواهیم بود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید