11:40|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1397 - 02:14
کد خبر: 9172
فرماندار اشنویه در گفت وگو با باریش:

اعتباری به میزان 40 میلیارد ریال برای نوسازی پل تخریب شده پوش آباد هزینه شده است

در جریان سیل فروردین ماه 96 در اشنویه پل پوش آباد این شهرستان تخریب شده بود که با هزینه اعتباری به میزان 40 میلیارد ریال بازسازی شده است.
هزینه کرد 40 میلیاردی برای بازسازی پل پوش آباد

اسعد خضری فرماندار اشنویه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: در جریان سیل فروردین ماه 96 در اشنویه  و طغیان رودخانه گادر پل پوش آباد این شهرستان تخریب شده بود که با هزینه اعتباری به میزان 40 میلیارد ریال بازسازی شده است.

وی بیان کرد: اهمیتی که پل پوش آباد در شهرستان اشنویه دارد به این دلیل است که راه ارتباطی 25 روستا را تامین می کند و یکی از راه های ارتباطی 2 شهرستان اشنویه و پیرانشهر می باشد به همین دلیل باید در اسرع وقت مورد بازسازی قرار می گرفت تا بیشتر از این روستاها و شهرستان هایی که از این پل استفاده می کردند  با مشکل مواجه نمی شدند.

خضری ادامه داد:  از آن جایی که اهمیت این پل برای همه مشهود بود اقدامات زیرساختی و عمرانی و بازسازی پل پوش آباد در سریع ترین زمان ممممکن و با هزینه 40 میلیارد ریالی شروع شد که در ماه های آتی به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اشنویه در خصوص خانواده ها و کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین ماه سال 96 اظهار کرد:  برای هر خانوار و کشاورزی که در جریان سیل فروردین ماه سال گذشته خسارت دیده اند 20 میلیون ریال کمک معیشتی پرداخت شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید