19:14|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1397 - 21:01
کد خبر: 9165
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

وقف 1 میلیارد و 600 میلیون ریالی از ابتدای سال 97 در اذربایجان غربی

جمعا در سال 97 به ارزش 1 میلیارد و 600 میلیون ریال وقف در دو شهرستان سردشت و شوط در استان آذربایجان غربی به ثبت رسیده است
وقف 1 میلیارد و 600 میلیون ریالی در اذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز، اظهار کرد: همزمان با ششمین روز از سال جدید، ۶ دانگ یک قطعه زمین کشاورزی_آبی با درختان گردو به مساحت ۵ هزار متر مربع در شهرستان سردشت وقف گردید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیان کرد : ارزش تقریبی این زمین وقف شده در شهرستان سردشت حدود ۱۳۰ میلیون تومان است که در روستای دوله_بید قرار دارد .

وی افزود: این زمین توسط واقف نیک اندیش و آزاده ی جانباز حاج محمدامین جولایی جهت حقوق امام جماعت، خادم و هزینه های ضروری مسجد  دوله_گرم، در اداره اوقاف شهرستان سردشت وقف و ثبت سامانه جامع موقوفات گردید .

جوانبخت گفت: ثبت وقف جدید در سال 1397 از نوع وقف زمین زراعی منفعتی به متراژ  4 هزار متر مربع و ارزش ریالی 200  میلون ریال توسط واقف آقای حجت کریمی با نیت هزینه های روزانه مسجد روستای علی کندی در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: ثبت دومین وقف جدید در سال 1397 از نوع انتفاعی به متراژ 100 مترمربع و ارزش ریالی 100 میلیون ریال توسط واقف آقای محرم زنگنه با نیت ساخت حسینیه در روستای مرادلو علیا در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط انجام شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید