09:45|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1397 - 23:47
کد خبر: 9150
باریش گزارش می دهد:

ماشین‌های شاخ‌دار در ارومیه!

برای جلوگیری از خطرات احتمالی حمل بار غیر اصولی و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی باید به قوانین احترام گذاشته و با توجه به ظرفیت خودرو بار را با آن حمل کرد که این کار ممکن است هزینه‌های اندکی داشته باشد ولی منجر به رعایت قانون و رفع خطرهای احتمالی خواهد شد
ماشین‌های شاخ‌دار ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، تردد وسایل نقلیه در چند ماه اخیر با تغییرات خاصی مواجه شده و دیگر شکل عادی خود را به خود نگرفته است و مردم بسیاری از ترددهای غیر عادی شگفت زده شده‌اند.

منظور از این ترددهای غیر عادی و ماشین‌های شاخ دار ارومیه که در تیتر خبر نیز آمده است، همان ماشین‌های افرادی هستند که افراد بارهای خود را با ماشین شخصی خود و بهصورت غیراصولی حمل می‌کنند.

شهروندان ارومیه‌ای پیام‌ها و عکس‌های بسیاری را از حمل بارهای غیر اصولی در داخل و بر روی خودروها از سطح شهر ارومیه به باریش نیوز ارسال کرده‌اند و از حمل بار به این طرز بهوسیله خودروها در سطح شهر ابراز شگفت زدگی کردند.

دیده شده است که حتی در پرایدی به آن کوچکی دو فرش جا شده و از پنجره‌های آن به طرزشگفت انگیزی بیرون زده شده و این در حالی است که می‌توان آن دو فرش را در داخل یکخودروی باری مناسب حمل کرده و به منزل رساند.

تمامی وسیله‌های نقلیه و باری قادر به حمل حجم و وزن مشخصی از بار هستند و بایداستانداردهای لازم در حمل بارها رعایت شود چرا که در زمان حمل کالاها به صورت غیراصولی و غیر استاندارد ممکن است خطراتی هم برای حمل کننده بار و هم افراد جامعه ایجاد شود.

برای جلوگیری از خطرات احتمالی حمل بار  غیر اصولی و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی باید به قوانین احترام گذاشته و با توجه به ظرفیت خودرو بار را با آن حمل کرد که این کار ممکن است هزینه‌های اندکی داشته باشد ولی منجر به رعایت قانون و رفع خطرهایاحتمالی خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید