08:29|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1397 - 00:12
کد خبر: 9120
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی:

درک و باورمشترک نسبت به موضوع سلامت و مالیات ، ضامن استمرار فضای همکاری مطلوب حاکم هست

این فضا در سایه تفاهم و تعاملات سازنده و مثبت مشترک ایجاد شده است که بی شک در پیشبرد اهداف سلامت مردم استان می باشد . 
درک و باورمشترک نسبت به موضوع سلامت و مالیات ، ضامن استمرار فضای همکاری مطلوب حاکم هست

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ عبایی رئیس سازمان نظام پزشکی ارومیه که به همراه هیئت مدیره این نظام با مدیر کل امور مالیاتی استان دیدار می کرد ، جو حاکم بر روابط فی مابین دستگاه مالیاتی و جامعه پزشکی استان را آرام و عاری از تنش عنوان کرد و گفت : این فضا در سایه تفاهم و تعاملات سازنده و مثبت مشترک ایجاد شده است که بی شک در پیشبرد اهداف سلامت مردم استان می باشد . 

وی ادامه داد: فضای تعامل و تفاهم حاکم بر روابط دستگاه مالیاتی استان و پزشکان ؛ پیشبرنده اهداف سلامت دراستان است.

یعقوب مزرعه لی ؛ مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه درک و باورمشترک نسبت به موضوع سلامت و مالیات ، ضامن استمرار فضای همکاری مطلوب حاکم هست ، از نهایت مساعدت در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی پزشکان و صنوف پزشکی خبر داد . 
در این دیدار ضمن تاکید بر استمرار و گسترش کلاس ها و کارگاه های آموزشی مالیاتی ویژه اعضای نظام پزشکی  استان مقرر شد با هدف دستیابی به وحدت رویه در خصوص نحوه تعیین درآمد صنوف پزشکی ، کمیته مشترکی در آینده نزدیک تشکیل شود . 
 در پایان این دیدار و به پاس تشکر از تلاش های مدیرکل امور مالیاتی استان در کمک به ایجاد فضای تفاهم و همکاری مالیاتی با جامعه پزشکی استان ، با اعطای لوح « سیمرغ درمانگر ؛ نماد پزشکی ایران » از وی و مجموعه همکاران مالیاتی تقدیر شد .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید