11:56|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 07 فروردین 1397 - 21:33
کد خبر: 9114
مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

545 واحد خون در طول تعطیلات نوروزی اهدا شده است/ نقده ،خوی،ارومیه و مهاباد از جمله مراکز فعال اهدای خون بودند

شهرستان های خوی،نقده،مهاباد،ارومیه و میاندوآب از جمله مراکز فعال انتقال خون در طول تعطیلات نوروزی می باشند که بصورت شیفتی ارائه خدمات می دهند.
نقده ،خوی،ارومیه و مهاباد از جمله مراکز فعال اهدای خون بودند

مجتبی قهرمان رضائیه مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: با توجه به افزایش مسافرت ها در زمان تعطیلات عید  و امکان اینکه هر لحظه امکان وقوع تصادف وجود دارد مراکز انتقال خون شهرستان های ارومیه، مهاباد، میاندوآب و نقده آماده دریافت خون از اهدا کنندگان هستند.

وی بیان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ظهر روز هفتم فروردین 97، 545 واحد خون در 4 مرکز فعال انتقال خون که به صورت شیفتی هم ارائه خدمات می دادند جمع آوری شده است.

قهرمان رضائیه افزود: مردم در تمامی روزهای عید نسبت به اهدای خون اقدام کرده اند که به تفکیک در شهرستان های ارومیه۲۹۰، خوی۶۷، مهاباد۷۰، میاندوآب۳۶، نقده ۵۵ واحد خون اهدا شده، همچنین ۲۷ مورد اهدا پلاسما در سطح استان وجود داشته است.

مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی تصریح کرد: نقده،ارومیه،خوی،مهاباد و میاندوآب از جمله مراکز فعال انتقال خون در استان بودند که حتی این مراکز در ایام تعطیلات نوروزی یک ساعت بیشتر ارائه خدمات می دهند.

وی در پایان از مردم استان خواستار شد که سال جدید را هم به یاد بیمارانی که نیازمند اهدای خون هستند باشیم  تا بتوانیم جلوه های ایثار را در جامعه نمایان کنیم و همچنین می توانیم با این عمل دل چندین بیمار نیازمند اهدا را شاد کنیم و برای خود ره توشه آخرت به دست آوریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید