18:13|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 06 فروردین 1397 - 21:31
کد خبر: 9104
فرماندار خوی در گفت و گو با باریش:

بیشترین تردد از مرز رازی خوی به سوی ترکیه/15 درصد ترددات از مرز رازی نسبت به سال قبل افزایش یافته است

میزان ترددات در مقایسه با سال قبل 15 درصد افزایش یافته است، ولی نسبت به کل 12 ماهه سال 96 حدود صددرصد افزایش یافته است، 5 فروردین 6 هزار نفر از مرز تردد نموده اند که از این مقدار 70 درصد  از طرف ترکیه به ایران بوده و فقط 30 درصد آن از طرف ایران به ترکیه بوده است.
بیشترین تردد از مرز رازی خوی به سوی ترکیه/15 درصد ترددات از مرز رازی نسبت به سال قبل افزایش یافته است

سید محمد عابدی فرماندار خوی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت مرز رازی خوی گفت: در حال حاضر تردد در این مرز به خوبی انجام می شود، رفت و برگشت برقرار بوده و در آستانه سال جدید میزان رفت به سمت ترکیه از مرز رازی خوی بیشتر بوده ولی حال برگشت بیشتر شده، روز قبل 5 فروردین 6 هزار نفر تردد نموده اند که از این مقدار 70 درصد  از طرف ترکیه به ایران بوده و فقط 30 درصد آن از طرف ایران به ترکیه بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس پیش بینی ها موج اول مسافرت پایان یافته و از فردا چهارشنبه 7 فروردین موج دوم سفر های نوروزی شروع خواهد شد و مجددا میزان رفت به سمت ترکیه بیشتر خواهد شد، همه ی افراد، ادارات و سازمان ها  در حال انجام وظیفه هستند.

فرماندار خوی در خصوص مقایسه ی میزان تردد و رفت و آمد در عید نوروز از مرز رازی خوی با سال قبل توضیح داد: میزان ترددات در مقایسه با سال قبل 15 درصد افزایش یافته است، ولی نسبت به کل 12 ماهه سال 96 حدود صددرصد افزایش یافته است.

سید محمد عابدی در پاسخ به این که آیا مشکلاتی در مرز وجود دارد یا خیر گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در عبور و مرور در مرز وجود نداشته و فقط در روزهای گذشته به دلیل طوفان شدید به قسمتی از فیبر نوری که به صورت هوایی است، خسارت وارد نموده و باعث ایجاد مشکلاتی شده بود که حل شده و مشکل برطرف شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید