21:31|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 فروردین 1397 - 00:01
کد خبر: 9098
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با باریش:

تولیدکنندگان کیفیت کالا را افزایش و قیمت را کاهش دهند

تولید کنندگان نیز باید به بخش کیفیت توجه ویژه ای داشته باشند زیرا با وجود اینکه کالای خارجی مسیر طولانی را می گذراند و شامل عوارض و گمرک می شود باز ارزان تر از کالای داخلی است لذا بایستی تولید کنندگان داخلی نیز کیفیت را بالا برده و قیمت را پایین بیاورند.
تولیدکنندگان کیفیت کالا را افزایش و قیمت را کاهش دهند

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی باریش نیوز گفت: حمایت از کالای داخلی در حقیقت سبب بهبود شرایط اقتصادی کشور خواهد شد و به پشتبانه ی این امر مردم نیز از ثمرات و رشد اقتصادی آن بهره مند خواهند شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: بهبود شرایط اقتصادی نیز در حقیقت منجر به رونق اقتصادی کشور و در نهایت افزایش درآمد مردم خواهد شد.

بهادری با اشاره به میزان قاچاق کالای صورت گرفته در کشور عنوان کرد: متاسفانه نزدیک به مبلغ 20 میلیلارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود این قاچاق کالا در کنار واردات بی رویه ضربه مهلک و سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می سازد و تبعات آن نیز درآمد و معیشت مردم را دچار ضرر و زیان می کند.

وی افزود: حتما نیاز نیست تمامی کالاها را وارد کنیم زیرا این واردات و استفاده از کالای خارجی در حقیقت یاری رساندن به کارخانه جات کشورهای خارجی و اقتصاد آنان و زیان به کارگران خودمان است  و بایستی قوانین سفت و سختی برای مقابله با این امر در نظر گرفته شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: تولید کنندگان نیز باید به بخش کیفیت توجه ویژه ای داشته باشند زیرا با وجود اینکه کالای خارجی مسیر طولانی را می گذراند و شامل عوارض و گمرک می شود باز ارزان تر از کالای داخلی است لذا بایستی تولید کنندگان داخلی نیز کیفیت را بالا برده و قیمت را پایین بیاورند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید