06:00|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 فروردین 1397 - 16:51
کد خبر: 9069
امام جمعه بوکان در گفت و گو با باریش:

حمایت از کالای ایرانی و داخلی اقتصاد کشور را تقویت می کند/ با استفاده از کالای داخلی مانع از خروج ثروت از کشور می شویم

اگر ما از کالای خارجی استفاده کنیم یعنی به دشمنان اجازه تسلط هر چه بیشتر را در اقتصار کشورمان را می دهیم.
 با استفاده از کالای داخلی مانع از خروج ثروت از کشور می شویم

ماموستا عبد الرحمن خلیفه زاده امام جمعه بوکان در گفت و گو باسرویس اقتصادی باریش نیوز، در خصوص نامگذاری سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت:  پولی که مردم کشور برای خرید کالای خارجی که مشابه آن نیز در کشور تولید می شود بابتش پرداخت می کنند به نقشه های شوم دشمنان کشورمان تبدیل می شوند و در آینده می خواهند که به کشور اعمال کنند.
وی ادامه داد: رهبری برای اینکه این اتفاق نیافتد نام سال را حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند تا هم از خروج ثروت از کشور جلوگیری کنند و هم اقتصاد کشور را تقویت و سرو سامان دهند .
خلیفه زاده افزود: امروز بر همه از مسئولین دولتی گرفته تا جوانان و مردم برای کمک به اقتصاد کشور باید از کالای داخلی حمایت کنیم  تا هم فقر را کمرنگ تر و هم اشتغال را در جامعه زیادتر کنیم  چرا که اگر اقتصاد کشور رونق گیرد اشتغال در جامعه زیاد می شود و هیچ جوانی بیکار نمی ماند.
خطیب جمعه بوکان تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم توان اقتصادی کشور را تقویت مکلفیم از اجناس وکالاهایی که در داخل تولید می شوند حمایت کنیم.
ماموستا خلیفه زاده بیان کرد: اگر ما از کالای خارجی استفاده کنیم یعنی به دشمنان اجازه تسلط هر چه بیشتر را در اقتصار کشورمان را می دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید