18:49|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396 - 12:34
کد خبر: 9054
باریش گزارش می دهد:

مردم بر خلاف گفته های مسئولان نگران هزینه های شب عید خود هستند

با توجه به اینکه مسئولان از کاهش قیمت های بازار مایحتاج شب عید می گویند ولی گفت و گو های مردمی خلاف این سخنان را ثابت می کند از این رو مردم همچنان نگرانند.
مردم بر خلاف گفته های مسئولان نگران هزینه های شب عید خود هستند

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، امروز و در واپسین روزهای سال اگر گذرمان به بازارهایی که مایحتاج شب عید مردم را تامین می کنند بیافتد متوجه خواهیم شد که هیچ کمبودی نداریم ولی قیمت ها همچنان بالاست و مردم از این وضع ناراضی اند.

ولی با این وضعیت مسئولان مرتبط با این امور که تنظیم قیمت ها را نیز بر عهده دارند خبر از کاهش قیمت  کالاهای مورد نیاز شب عید مردم  می دهند این در حالیست که وقتی با مردم صحبت می کنیم می گویند قیمت هیچ کالایی چه پوشاک باشد چه میوه و یا حتی آجیل پایین نیامده و حتی گرانتر از سال های گذشته است.

حسین پدری 58 ساله در گفت و گو با خبرنگار باریش نیوز می گوید: در این وضعیت بد اقتصادی و نبود آهی در بساط چگونه میوه شب عید اهل و عیالم را تامین کنم که قیمت ها سر به فلک کشیده است با این قیمت های گزاف پدران شرمنده خانواده هایشان می شوند.

مادری دیگر می گوید: چرا به جای اینکه بگویند فقط کمبود نداریم می گویند قیمت ها کاهش یافته ، این مادر اظهار می کرد که درست میس گویند هیچ کمبودی در بازار نداریم ولی قیمت ها سر به فلک کشیده و کمر مردم را خم کرده است.

از این رو خبرنگار باریش نیوز به سراغ رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه رفته تا از صحت و سقم  گفته های مردم با خبر شویم که مشروح گفت و گوی خبرنگار پایگاه خبری باریش نیوز را با این مسئول در زیر می آوریم:


*کاهش 30 درصدی  قیمت میوه شب عید نسبت به سال گذشته/ کمبودی در بازار نداریم مردم نگران نباشند

قاسم عزتی رئیس اتحادیه بارفروشان شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار باریش نیوز در خصوص قیمت میوه های شب عید موجود در بازار گفت: میوه  شب عید همشهریان به حد کافی حتی مازاد بر مصرف در بازار میوه و تره بار شهرستان ارومیه موجود بوده و مردم احساس نگرانی از کمبود میوه نداشته باشند .

وی بیان کرد: همچنین امسال میوه های طرح تنظیم بازار و شب عید از20 اسفندماه به بازارهای سطح شهر تزریق   شده و تا 16 فروردین ماه سال 97 هم ادامه خواهد داشت.
رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه ادامه داد: عرضه میوه ها هم اکنون در تمامی مکان هایی توزیع میوه امکان پذیر است و از تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری در 150 نقطه از شهر میوه های طرح تنظیم بازار توزیع می شوند.
عزتی در خصوص افزایش و یا کاهش قیمت ها افزود: امسال خوشبختانه بر خلاف سال های گذشته قیمت میوه ها ی تنظیم شب 30 درصد کاهش داشته است.
قاسم عزتی در پایان از همشهریان خواست که می توانند هرگونه انتقادات و شکایات خود را از واحدهای صنفی توزیع میوه از طریق شماره تلفن 32335937 با ما در میان بگذارند.

گزارش از صدف سلطانزاده

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید