11:56|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396 - 14:36
کد خبر: 9020
فرماندار پیرانشهر در گفت وگو با باریش:

131 طرح اشتغالزایی در کمیته کارگروه اشتغال مصوب شده و نیازمند تایید است

در سال 96، کمیته فنی کارگروه اشتغال 131 طرح را به تصویب رسانده و منتظر تایید نهایی از سوی کمیته فنی اشتغال استان می باشد چرا که به استان این طرح ها ارسال شده است.
131 طرح اشتغالزایی در کمیته کارگروه اشتغال مصوب شده و نیازمند تایید است

علی ترابی فرماندار پیرانشهر در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، با اشاره به طرح های اشتغالزایی و خود اشتغالی در سال 96 گفت: طرح های خود اشتغالی و اشتغالزایی در شهرستان پیرانشهر  131 طرح است که با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به تصویب کمیته فنی اشتغال شهرستان رسیده که این طرح ها برای تایید نهایی به کمیته فنی اشتغال استان ارسال شده است.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل طرح هایی برای اشتغال فراگیر و پایدار روستایی می باشد که برای توسعه ی برخی از این طرح ها در سال 97 فردا که آخرین جلسه کارگروه اشتغال است تصمیم گیری خواهد شد.

ترابی افزود: اگر این طرح ها در کمیته فنی اشتغال استان تایید نهایی شوند متقاضیان طرح ها به بانک های عامل معرفی شده تا از تسهیلات ارائه شونده بهره ببرند.

فرماندار پیرانشهر تصریح کرد: که این طرح ها در سال 97 هم برخیشان به مرحله اجرا در می آید که هم اقتصاد توسعه یابد و سال رشد و شکوفایی برای اقتصاد شهرستان باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید