04:07|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396 - 00:07
کد خبر: 8994
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در گفت و گو با باریش:

تعیین قیمت هزار و هفتصد تومانی برای پرتقال/از نظر ما سیب به فروش می رسد!

از نظر ما سیب به فروش می رسد چون سیب به خارج از کشور صادر می شود، در بازار هم قیمت سیب 2 هزار تومان است که از بازار خرده فروشی گرفته شده و وظیفه ی تنظیم بازار این است که قیمت خرده فروشی در بازار را پیدا کرده و حداکثر 15 درصد زیر قیمت آن محصول را عرضه نماید.
قیمت پرتقال هزارو هفتصد تومان اعلام شده است

اسمعیل کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: قیمت سیب برای تنظیم بازار 2 هزار تومان و قیمت پرتقال هزارو هفتصد تومان اعلام شده است.

وی در ادامه در خصوص به فروش نرسیدن سیب ها بیان کرد: از نظر ما سیب به فروش می رسد چون سیب به خارج از کشور صادر می شود، در بازار هم قیمت سیب 2 هزار تومان است که از بازار خرده فروشی گرفته شده و وظیفه ی تنظیم بازار این است که قیمت خرده فروشی در بازار را پیدا کرده و حداکثر 15 درصد زیر قیمت آن محصول را عرضه نماید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اضافه ی صنف مربوطه این قیمت را پیدا کرده و درکمیته فنی تنظیم بازار ارائه داده و کمیته فنی تنظیم بازار برای تعیین قیمت بازار سیب شب عید اقدام می کند.

اسمعیل کریم زاده متذکر شد: از نظر سازمان این قیمت مناسب و همچنین فروش داخلی وهم صادرات داشته و هیچ نگرانی برای فروشنده و مصرف کننده وجود ندارد، فروشندگان نیز اگر در سردخانه سیب دارند به تدریج سیب های خودرا با قیمت موجود به بازار عرضه نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید