19:59|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396 - 23:43
کد خبر: 8991
برنامه مسئولان در سال 97 از نگاه باریش:

مسئولان حرکتی از خود نشان دهند/ پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان غربی در سال 97 به نتیجه برسد

مسئولان پس از گذشت چندین دهه از افتتاح برخی از پروژه‌ها دیگر باید این پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان غربی را در سال 97 به نتیجه برسانند تا مردم از آن‌ها راضی باشند و استان توسعه یابد
پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان غربی در سال 97 به نتیجه برسد

سرویس اقتصادی باریش نیوز، مردم آذربایجان غربی چندین دهه است که از فقدان برخی از پروژه‌ها و عدم توسعه یافتن استان رنج می‌برند و چند سالی می‌شود که چشم خود را به مسئولان آذربایجان غربی دوخته‌اند ولی حرکت آن‌چنانی توسط آن‌ها مشاهده نکرده‌اند.

این چشم‌انتظاری برای بهره‌برداری از طرح‌های مهم آذربایجان غربی در بین مردم این استان در حالی است که بسیاری از پروژه‌های مهم نزدیک به دو دهه است که افتتاح شده‌اند ولی صرفاً در همان مرحله افتتاح مانده‌اند و یا اقدامات اولیه در آن‌ها صورت گرفته و همچنان نیمه تمام‌اند.

اگر بخواهیم پروژه‌های نیمه‌تمام استان را نام ببریم باید متنی بلند تنظیم کرد و به مسئولان ارائه داد تا بلکه چشم مسئولان این پروژه‌های نیمه‌تمام را ببینند و در راستای به اتمام رساندن آن‌ها نهایت تلاش خود را انجام دهند.

مسئولان آذربایجان غربی به خوبی پروژه‌های نیمه تمام استان را می‌دانند و می‌شناسند و نیاز به ذکر تک‌تک آن‌ها در این گزارش نیست ولی نیاز است که تعدادی از این پروژه‌ها را به آن‌ها یادآوری کرد و از آن‌ها می‌توان به پروژه قطار ارومیه که آرزوی چندین ساله مردم استان است اشاره کرد.

بلکه با این گزارش‌ها نشود مسئولان را بر روی کار آورد تا عزمی برای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام استان جزم کنند ولی شاید تلنگری به مسئولان و دلگرمی به مردم باشد که بدانند رسانه‌ای در این شهر پیگیر مسائل آنان است و تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد تا مسئولان به خواسته مردم عمل کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید