01:16|چهارشنبه, فروردین 29 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396 - 23:03
کد خبر: 8985
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با باریش:

استیضاح حق طبیعی نمایندگان مجلس است/وزیر رفاه و جهاد کشاورزی با نمره ناپلئونی رای آوردند

نماینگان مجلس در مجموع اظهارت سه وزیر را شنیده و به این نتیجه رسیدند که این سه وزیر در سمت خود باقی بمانند البته وزیر رفاه و کشاورزی با نمره ناپلئونی رای آوردند.
وزیر رفاه و جهاد کشاورزی با نمره ناپلئونی رای آوردند

هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص استیضاح های صورت گرفته مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر گفت: همان گونه که واضح و مبرم است استیضاح از وزیران یکی از حقوق طبیعی مجلس شورای اسلامی ونمایندگان محسوب می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سه وزارت خانه رفاه، کار و تعاون اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی ایرادات و نواقصی وجود داشت که نمایندگان مجلس به همین منظور اقدام به استیضاح از سه وزارت خانه مذکور نمودند تا به عنوان نماینده مردم وزرا را مورد بازخواست قرار دهند.

بهادری با اشاره به استیضاح وزیر رفاه، تعاون و کار اجتماعی گفت: متاسفانه در جامعه جوانان و فارغ التحصیلان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و وزارت رفاه با توجه به اینکه در این امر بایستی پاسخگو باشد مورد بازخواست قرار گرفت زیرا این وزارت خانه دارای مجموعه های بزرگی است که می تواند زمینه ساز حل بیکاری و بسیاری از معضلات رفاهی مردم باشد.

وی در خصوص استیضاح وزیر مسکن و راه و شهرسازی نیز گفت: متاسفانه به سبب مشکلات و حوادثی که گریبانگیر کشورمان در این زمینه شد لذا نیاز بود وزیر مربوطه پاسخگو باشد همچنین توجه به پروژه های اجتماعی مسکن نیز از نیازهای اساسی مردم است که بایستی بدان توجه شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده ای که کشاورزان با آن دست و پنجه نرم می کنند تصریح کرد: متاسفانه اکنون کشاورزان نیز دارای مشکلات عدیده ای از جمله عدم فروش محصولات، واردات بی رویه محصولات ، تغییر کاربری اراضی در برخی نواحی و مناطق روبه رو هستند لذا باید وزیر مربوطه به این امر توجه ویژه ای داشته باشد.

بهادری در پایان خاطر نشان کرد: نماینگان مجلس در مجموع اظهارت سه وزیر را شنیده و به این نتیجه رسیدند که این سه وزیر در سمت خود باقی بمانند البته وزیر رفاه و کشاورزی با نمره ناپلئونی رای آوردند ولی همین استیضاح سه وزیر و بازخواست کردن یکی از موارد مهمی است که در کشورمان وجود دارد و در کمتر کشوری دیده می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید