19:07|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396 - 22:01
کد خبر: 8982
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی:

صدا و سیما در کنگره 12 هزار شهید سنگ تمام گذاشت/تلاش زیادی برای معرفی مفاخر انقلاب به مردم داریم

رسانه ملی با درک و شناخت چهلمین بهار انقلاب و با شناخت تهدید های فکری و خنثی سازی آن ها فعالیت خواهد کرد و در تلاش برای معرفی مفاخر انقلاب به مردم خصوصا جوانان هستیم و همچنین مقرر شده است تا در بخش ارائه هشدارهای لازم در جهت احیای دریاچه ارومیه تلاش کنیم.
صدا و سیما در کنگره 12 هزار شهید سنگ تمام گذاشت

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ مسعود مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به جایگاه والای شهید مهدی باکری گفت: شهید مهدی باکری شناسنامه آذربایجان و یک افتخار ملی است و این افتخار بزرگی است که در دیار باکری ها فعالیت داریم.

وی ادامه داد: در کنار طرح ها و برنامه های تکلیفی ۵ قرارگاه "مسجد،  مدارس،  خانواده،  نخبگان و کارآفرینان " در دستور کار مرکز صدا و سیما قرار گرفته است و در حالت کلی مجموعه صداو سیما بر اساس برنامه ریزی که در ابتدا و طول سال تدوین شده است عمل می کند  و همچنین بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال یکی از چارچوب های رسانه بوده که در این مورد فعالیت هایی انجام شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تصریح کرد: رسانه ملی با درک و شناخت چهلمین بهار انقلاب و با شناخت تهدید های فکری و خنثی سازی آن ها فعالیت خواهد کرد و در تلاش برای معرفی مفاخر انقلاب به مردم خصوصا جوانان هستیم و همچنین مقرر شده است تا در بخش ارائه هشدارهای لازم در جهت احیای دریاچه ارومیه تلاش کنیم اما لازم به ذکر است که شبکه استانی آذربایجان غربی تلاش های مناسبی در راستای احیای دریاچه ارومیه داشته است.

مجرد با اشاره به اینکه بحث توجه جدی به فرهنگ، تاریخ و ادب آذربایجان همانند سال های گذشته باز هم ادامه خواهد یافت افزود: در بحث کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی رسانه ها سنگ تمام گذاشته و ماه ها برای پوشش مناسب کنگره 12 هزار شهید استان تلاش کرد و به جد دنبال امید آفرینی در جامعه هستیم و رسانه ملی بر رفع مشکلات موجود توسط ملت ایران و اهتمام مسئولان قائل است.

وی در رابطه با فعالیت هایی که صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری داشته است گفت: در ابتدای سال 96 تلاش های زیادی برای پوشش مناسب انتخابات انجام شد و  در انتخابات مجلس رتبه اول و در انتخاب ریاست جمهوری رتبه سوم دقت در نظرسنجی را بدست آوردیم.

در ادامه این نشست خبری فتاح معاونت سیما اداره کل صدا و سیمای آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه در تلاش برای تشکیل ارتباط میان مردم و دستگاه های اجرایی خواهعند بود اظهار داشت: در بخش تفریح و سرگرمی 11 فیلم برای عید نوروز تدارک دیده شده است که در این میان سریال اوجاداغلار در فروردین ماه 97 پخش می شود.

وی در رابطه با برنامه هایی که ایام نوروز روی آنتن شبکه آذربایجان خواهد رفت، گفت: برنامه هایی در بخش آموزشی، پخش برنامه اولدوز و پخش ویژه برنامه سال تحویل از جمله برنامه های قابل ذکر برای نوروز 97 می باشد و همچنین چند مستند برای اولین بار در خصوص موارد استانی از جمله سیمینه رود و دریاچه ارومیه پخش خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید