11:54|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396 - 04:05
کد خبر: 8979
امام جمعه پیرانشهر در گفت و گو با باریش:

مسائل اقتصادی و عمل به منویات رهبری اولویت کاری مسئولان باشد

مسائل اقتصادی و عمل به این مسئله که یکی از دغدغه های رهبری معظم نیز می باشد باید در اولویت کاری باشند تا مردم نیز از وضع موجود ناراضی نشوند.
اولویت کاری مسئولان مسائل اقتصادی و عمل به منویات رهبری

ماموستی مصطفی محمودی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز با اشاره به نامگذاری اقتصادی سال ها ی اخیر توسط رهبری گفت: همانطور که مستحضرید چندین سال است که نام اقتصاد و مسائل مربوط به آن در میان  نام های انتخابی راهبری برای شروع سال جدید است تا این موضوع مهم در اولویت کاری دولت و مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر به مسائل اقتصادی اهمیت قائل شویم تمامی مشکلات موجود در جامعه که منشا آن ها وضع بد اقتصادی است مرتفع می شوند.

ماموستا محمودی اظهار کرد:هدف از طرح مسائل اقتصادی این است که تولید و چرخه تولیدی بیشتر و از نظر کمی و کیفی بهتر شود و بیکاری کم ولی متاسفانه بیکاری زیادتر شده است.
خطیب جمعه پیرانشهر افزود: در راستای حل مشکلات بیکاری و فقر زدایی دولت کارها و تلاش های زیادی انجام داده  ولی آن طور که باید و شاید محقق نشده است.

وی ادامه داد:  تلاش های دولت برای حل مشکلات اقتصادی ،بیکاری و فقرمحقق نشده چرا که هنوز بیکاری زیاد و فقر بیداد می کند.

ماموستا محمودی خاطر نشان کرد:  همه مسئولانی که در نظام کار می کنند نیات خوبی داشته و فرامین رهبری را قبول دارند ولی چون مشکلات و تحریم ها هست باید هوشیار باشند که دشمنان اینبار می خواهند از طریق اقتصاد ضربه وارد کنند که نمی توانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید