05:15|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 02:13
کد خبر: 8952
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

48 میلیارد ریال کمک‌های هفته نیکوکاری قبل از عید به دست نیازمندان آذربایجان غربی می‌رسد

کمک‌هایی که در هفته نیکوکاری در مدارس آذربایجان غربی جمع‌آوری‌شده است را در مدارس محروم هزینه می‌شوند و کمک‌های جمع آوری شده در کمیته امداد نیز تا قبل از عید نوروز به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد داده می‌شود.
48 میلیراد ریال کمک های هفته نیکوکاری در آذربایجان غربی

عزیز سهندی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اشاره به آمار اولیه از میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی که در هفته نیکوکاری در آذربایجان غربی جمع آوری شده است اظهار کرد: تا کنون طبق آمار کلی که از میزان کمک‌ها در هفته نیکوکاری در آذربایجان غربی جمع شده است نشان دهنده جمع آوری 48 میلیارد ریالی در آذربایجان غربی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی بیان کرد: در طول هفته نیکوکاری 130 پایگاه جشن نیکوکاری در در آذربایجان غربی برپا شد و 270 هزار پاکت هدیه و 130 هزار قلک در مدارس توزیع شد.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و برگزاری مسابقات و توسعه فرهنگ احسان و انفاق در تمامی شهرستان‌های آذربایجان غربی به مناسبت هفته نیکوکاری برگزار شد.

سهندی تصریح کرد: کمک‌هایی که در هفته نیکوکاری در مدارس آذربایجان غربی جمع آوری شده است را در مدارس محروم هزینه می‌شوند و به دانش آموزان نیازمند داده می‌شود و کمک‌های جمع آوری شده در کمیته امداد نیز تا قبل از عید نوروز به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد داده می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید