17:06|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396 - 23:25
کد خبر: 8940
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

10 اکیپ آتش نشانی در نقاط حساس شهر در آماده باش هستند/ تمامی مرخصی های کارکنان امروز ملغی شده است

حدود 80 درصد حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال مربوط به جوانان و نوجوانان می باشد از همین رو والدین نقش اساسی را در زمینه جلوگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار توسط جوانان و نوجوان در چهارشنبه آخر سال را به عهده دارند.
 تمامی مرخصی های کارکنان امروز ملغی شده است

ابراهیم شاد قوشچی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اشاره به تعداد نیروها و اکیپ های خدماتی آتش نشانی گفت: امروز همزمان با چهارشنبه اخر سال 10 اکیپ آتش نشانی در نقاط حساس  و پر خطر شهر  ارومیه از جمله بازار تاریخی،میدان ولایت فقیه(مرکز)، عطایی،خیام و دانشکده ماشین های آتش نشانی  و 4 موتور سیکلت در حال گشت و گذار هستند.

وی بیان کرد: 200 نفر نیروی آتش نشانی همزمان با چهارشنبه آخر سال در حال آماده باش کامل هستند و تمامی مرخصی های پرسنل این سازمان به مناسبت چهارشنبه آخر سال ملغی شده است.

ابراهیم شاد قوشچی همچنین  افزود: بر اساس آمار و ارقام موجود در دست حدود 80 درصد حوادث اتفاق افتاده در چهارشنبه آخر سال مربوط به جوانان و نوجوانان است که در این زمینه والدین نقش بسیار مهمی را در آگاهی دادن به فرزندانشان دارند.

وی با اشاره به آمار و ارقامی که از سال گذشته در دست می باشد تصریح کرد: سال گذشته 16 نفر بر اثر بی احتیاطی جان خود را از دست داده و 500 نفز نیز بستری شدند.

قوشچی از مردم خواست به هیچ عنوان این سنت و رسم دیرینه را با بی احتیاطی خود به حادثه ای تلخ و ناگوار که یک عمر پشیمانی نیز به بار دارد تبدیل نکنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید