15:38|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396 - 13:38
کد خبر: 8927
باریش گزارش می‌دهد:

دستور محترمانه استاندار آذربایجان غربی به تمامی مسئولان

استاندار آذربایجان غربی در دوازدهمین جلسه شورای اداری استان از ابتدای صحبت‌های خود از تمامی مسئولین خواهش کرد تا برخی از کارها را در زمینه‌های فعالیت خود انجام دهند و در آخر نیز تذکر داد که این صحبت های من خواهش نیست و یک دستور است.
دستور محترمانه استاندار به مدیران کل

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، استاندار آذربایجان غربی در سخنرانی خود در دوازدهمین جلسه شورای اداری استان، بسیاری از مدیران استانی و شهرستانی را خطاب قرار داد و دستوراتی را به صورت محترمانه به آن ها داد.

وی در ابتدای دستورات خود خطاب به مدیران کل آذربایجان غربی گفت که خواهش می‌کنم ولی در ادامه حرف خود را اصلاح کرد و گفت که این کارهایی را که از شما می‌خواهم در واقع خواهش نیست و من به صورت تحت الفظی گفتم که خواهش می‌کنم ولی شما این کارهایی که خواهم گفت را به عنوان یک دستور تلقی کنید.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: از مدیران کل می‌خواهم که در انتصاب مدیران ادارات با فرمانداری هماهنگی داشته باشند و حتماً این کار را با هماهنگی فرماندارها انجام دهند و مدیرکل راهداری و نقل جاده‌ای با کمک شهرداری، آماده سازی ترمینال‌ها و زیبا سازی آن‌ها را انجام دهند و رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی در جاده‌ها انجام شود و مشکل محورهای مواصلاتی در این ایام حل شود و شرکت‌های آب و برق و گاز و مخابرات آمادگی لازم را در صورت قطعی داشته باشند.

شهریاری اظهار کرد: از مدیران کل می خواهم که در ایام عید نوروز توجه ویژه‌ای به حفظ بیت‌المال توجه کنند و مدیران کل سفرهای داخل استانی را در دستور کل قرار دهند و حتماً با هماهنگی فرماندارها این سفرها انجام شود.

وی تاکید کرد: در طی جلسات با خانه مطبوعات گفته شده بود که ادارات آگهی‌ها را صرفاً به برخی از رسانه‌ها می‌دهند و در این راستا حتماً باید عدالت را رعایت کنند

شهریاری گفت: صدا و سیما استان بسته‌های کلیپ‌های دو الی 3 دقیقه‌ای گردشگری در ارتباط با استان تهیه کنند

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: عنوان استان آذربایجان غربی به صورت کامل در نامه‌ها و مکاتبات اداری شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید