13:20|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396 - 19:31
کد خبر: 8915
امام جمعه ارومیه:

توجه ویژه ای به اقامه نماز و رعایت حجاب در ادارات آذربایجان غربی شود

مسئولین و مدیران ادآره های آذربایجان غربی نماز را در اداره های خود اقامه کرده و بر رعایت حجاب کارکنان توجه کنند تا فضای ادارات آن ها رنگ دین به خود بگیرد
توجه ویژه بر رعایت حجاب در ادارات آذربایجان غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سید مهدی قریشی در دوازدهمین جلسه شورای اداری استان که در محل سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد اظهار کرد: عمر انسان بزرگ ترین سرمایه است و ما باید در کنار برنامه ریزی برای کاره های اداری خود در سال آتی، برای مباحث معنوی خود نیز برنامه داشته باشیم تا رشد معنویت را در خود شاهد باشیم.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایش خود فرمودند که مدیران و مسئولین با برنامه ریزی های خود جلوی حرام های کوچک و بزرگ را بگیرند و وظیفه حکومت و نظام این است که از حرام ها جلوگیری کند.

وی افزود: یکی از راه هایی که جلوی معاصی را می گیرد و مقاصد اسلامی را تامین می کند مسئله نماز است و خداوند نیز در قرآن فرموده است که یکی از وظایف مسئولین اقامه نماز است.

قریشی گفت: در برخی از مراکز شاهد هستیم که اقامه نماز در آن محیط به صورت مطلوب انجام نمی شود و نماز را در آن محیط می میرانند و برای رشد و تعالی یک اداره باید اقامه نماز را انجام دهیم.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: امیرالمومنین در ارتباط با نماز در نهج‌البلاغه فرموده اند که خود را متعهد به نماز بدانید و از آن محافظت کنید و هر چقدر توانستید نماز بخوانید و با نماز خواندن به خداوند نزدیک شوید.

وی افزود: امیرالمومنین می فرماید نماز گناهانی را که به روح انسان گره خورده است را باز می کند و پیامبر نیز نماز را به چشمه آب گرم تشبیه کرده است.

قریشس بیان کرد: خداوند در قرآن می فرماید مومنین کسانی هستند که هیچ کاری و هیچ تجارتی آن ها را از اقامه نماز باز نمی دارد.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: سخن مقام معظم رهبری هم دستور حکومتی است و هم فتوا است و مسئولین و مدیران می توانند در اداره خود اقامه نماز را انجام دهند و به مسئله رعایت حجاب در ادارات خود تاکید کنند و فضای اداره را طوری نشان دهند که رنگ دین در آن دیده شود و می توان رعایت حجاب را در اداره ها دستور داد و انجام داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید