13:41|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1396 - 15:47
کد خبر: 8773
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

موضوع سلامت روحی و روانی مورد توجه قرار گیرد/تمامی نهاد ها در عرصه سلامت با علوم پزشکی همکاری کنند

شعار "همه برای سلامت سلامت برای همه" همواره باید مدنظر گرفته شود در این راستا نیز تمامی نهاد ها با علوم پزشکی بایستی همکاری داشته باشند تا با همراهی تمام نهاد ها اجرایی استان مسئله سلامت تامین شود.
موضوع سلامت روحی و روانی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش سرویس سلامت باریش نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در در اولین مجمع سلامت استان که صبح امروز با حضور محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حضور مقامات استانی برگزار گردید گفت: امید داریم در عرصه سلامت استان بیش از این نیز شاهد موفقیت ها و پیشرفت ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: مسئله تامین امنیت و سلامت برای آحاد مردم جامعه از موضوعات مهم در دین اسلام به شمار می رود و خداوند متعال نیز با تعابیر مختلف و قابل تامل از این موضوع یاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه در بحث سلامت نباید فقط به موضوع سلامت جسمی توجه کرد اظهار کرد: نوک پیکان به مسئله سلامت جسمی تنها معطوف نگردد و موضوع سلامت روحی و روانی نیز مدنظر قرار گیرد و از این مهم نباید غفلت  شود.

وی افزود: با توجه به گفتگویی که با دکتر تقی زاده داشته ایم در عرصه سلامت خوشبختانه به تمامی مولفه های سلامت توجه شده است و این امر جای بسی خوشحالی دارد و نوید بخش موفقیت های بزرگ در عرصه سلامت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: شعار "همه برای سلامت سلامت برای همه" همواره باید مدنظر گرفته شود در این راستا نیز تمامی نهاد ها با علوم پزشکی بایستی همکاری داشته باشند تا با همراهی تمام نهاد ها اجرایی استان مسئله سلامت تامین شود و از کارهای صورت گرفته در عرصه سلامت استان طی چند سال اخیر تشکر و قدر دانی می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید