دغدغه ادارات حل مشکلات مردم باشد/ ادارات از تعلل مردم در رسیدگی به مشکلاتشان پرهیز کنند
  • 1396/12/8 11:50:30
  • 8718
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با باریش:

دغدغه ادارات حل مشکلات مردم باشد/ ادارات از تعلل مردم در رسیدگی به مشکلاتشان پرهیز کنند

شاهد اسلامی بودن ادارات باشیم که تمام هم و غمشان رسیدگی به مشکلات مردم است

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شبستری در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز، با اشاره به رسیدگی مشکلات مردمی توسط ادارات اظهار کرد: مسئله رجوع به ادارات و برخورد مسئولین و کارمندان با مردم یکی از دغدغه های همیشگی است که باید در ادارات و دستگاه های اجرایی توجه ویژه ای به این مسئله شود.
وی بیان کرد: علی رغم وجود کارمندان متعهد در ادارات و دستگاه های اجرایی که تمام همتشان حل مشکلات مردم بدون دوندگی است گاهی شاهد دسته ای از کارمندان هستیم که اصل تکریم ارباب رجوع را نادیده گرفته و کاری را که ممکن است در یک روز حل شود، چندین روزه حل می کنند و این درست نیست.
حجت الاسلام شبستری ادامه داد: گاهی اخباری شنیده می شود که برخی کارمندان در رسیدگی به مشکلات مردم تعلل کرده و امروز و در حل مشکلات امروز و فردا می کنند تقاضایی که به این دست از مسئولان داریم این است که در رسیدگی به مشکلات از تعلل و امروز و فردا کردن پرهیز کنند.
این نماینده استان در خبرگان رهبری در پایان و در خصوص طرح تکریم  ارباب رجوع در ادارات افزود: از مسئولین و مدیران و کارمندان ادارات و دستگاه های اجرایی تقاضا می کنیم اصل تکریم ارباب رجوع را که زمانی سرلوحه تمامی کارها و امورات بود عملی کنند.


کلید واژه ها:
  • باریش نیوز
مطالب مرتبط
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  • باریش نظراتی را که حاوی توهین ویا کلمات رکیک است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.