07:58|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1396 - 11:37
کد خبر: 8280
رئیس اداره گاز ماکو در گفتگو با خبرنگار باریش در ماکو: 

۷ طرح گازرسانی روستایی در دهه فجر افتتاح می‌شود

تکمیل کامل طرح گازرسانی روستاهای جگنلوی کرد، کوسج، یارما ، علی آباد، نائب کندی، علی کندی و درویش کندی که در روز های پیش رو افتتاح خواهند شد. 
۷ طرح گازرسانی روستایی در دهه فجر افتتاح می‌شود

نوری نسب رئیس اداره گاز ماکو در گفت و گو با خبرنگار باریش در ماکو گفت: علت کندی پیشرفت طرح گازرسانی روستای قره تپه  وجود ۲۵۰۰ متر مشکل معارض شخصی در مسیر این پروژه است که در دست اقدام می باشد . 

وی در رابطه با تصمیم دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف وجه خدمات مستمر (آبونمان) در قبوض گاز افزود : این قانون از روزی که تصویب و ابلاغ شده است . عملی شده و بصورت اتوماتیک بر روی قبوض مشترکان اعمال خواهد شد؛ در صورت کسر احتمالی این مبلغ در بعضی از قبوض ، مشترکان اطمینان حاصل نمایند که این مبلغ در فیش دوره بعد از مبلغ آنها بصورت بستانکار کم خواهد شد  و جای هیچگونه نگرانی نیست !

رئیس اداره گاز ماکو تاکید کرد : با توجه به اطلاعیه های هواشناسی مبنی بر ورود توده هوای سرد طی هفته آتی به کشور ، از مشترکان ارجمند تقاضامندم برای جلوگیری از افت فشار گاز در کشور نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز شهری اقدام نموده و حد الامکان با  پوشیدن لباس گرم در منزل کنترل مصرف گاز خود را داشته باشند .

وی افزود : میزان مصرف گاز امسال نسبت به مدت پارسال با کاهش  روبرو بوده است ، وی دلیل این امر را  شرایط آب و هوایی امسال دانست که دچار تغییرات دمایی زیادی نبوده است و میزان مصرف گاز در شهرستان کمتر بوده است .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید