سمینار راهکارهای مشتری نوازی و  وفادارسازی مشتری برگزار می شود/دمیدن روح امید در کالبد کسب و کار های خصوصی از اهداف این سمینار است
  • 1396/10/25 08:50:30
  • 8131
هرمز هارطون فعال حوزه کار‌و‌کسب:

سمینار راهکارهای مشتری نوازی و وفادارسازی مشتری برگزار می شود/دمیدن روح امید در کالبد کسب و کار های خصوصی از اهداف این سمینار است

سمینار در ۲۰ بهمن ماه سالجاری در برج سفید ارومیه با ظرفیت ۱۸۰ نفر برگزار خواهد شد و علاقمندان فرصت دارند تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه برای شرکت در این سمینار ثبت نام کنند.

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛  هرمز هارطون دندانپزشک و فعال حوزه کاروکسب درنشست خبری در خصوص سمینار راه کارهای مشتری نوازی و وفادارسازی مشتری گفت: سمینار مذکور در ۲۰ بهمن ماه سالجاری در برج سفید ارومیه با ظرفیت ۱۸۰ نفر برگزار خواهد شد و علاقمندان فرصت دارند تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه برای شرکت در این سمینار ثبت نام کنند.
فعال حوزه کسب و کار در خصوص هدف برگزاری این سمینار در استان اظهار کرد:   دمیدن روح امید در کالبد کارو کسب های بخش خصوص و رساندن این باور و اعتماد که ما می توانیم از اهداف تشکیل این نشست است همچنین شرکت کنندگان در این نشست به این نتیجه  خواهند رسید که کارها و فعالیت های بسیاری را برای بهبود شرایط خود می توانند انجام دهند و نباید به سهولت شکست را بپذیرند.
هارطون امید داشتن و امیدوار کردن را بزرگترین کار در جامعه کسب و کار امروز دانسته و افزود: ذهن ناامید قادر نخواهد بود فرصت ها را ببیند و از همین رو تلاش و حرکت نمی کند تلاش داریم  در این نشست صاحبان کسب و کار را با دانش روز بازار آشنا کنیم تا بتوانند از فرصت های پیش رو استفاده کنند.
وی  در خصوص مباحث مطرح شده در سمینار ابراز کرد: مباحثی همانند نیاز مشتری و پاسخ متفاوت به آن، مشتری زنجیره بی پایان کار و کسب، هفت خوان مدیریت انتقادات، ارتباط برند با مشتری مطرح خواهد شد و سمینار در حقیقت سبب گشودن دریچه ای به سوی دانش عظیم بازار و نیز شروع گذر از مدیریت سنتی به مدیریت نوین مبتنی بر دانش و تکنولوژی روز خواهد بود.
فعال حوزه کار و کسب با اشاره به دانش روز بازار نیز اظهار کرد: منظور از این عبارت یعنی افرادی که در کار فروشندگی،پخش و توزیع هستند ویا کارگاه ها و کارخانجاتی که تولیدی دارند لازم است بدانند کار و کسب فقط دانش تخصصی یا توانایی تولید امکانات خدمت رسانی نیست بلکه کار و کسب یک هرم چند وجهی و یک سازه پیچیده و در عین حال منظم است.
هارطون درخصوص پرویز درگی مهمان و کارشناس ویژه سمینار نیز گفت:ایشان از بنیان گذاران شرکت توسعه مهندسی بازار و همچنین بزرگترین انتشارات بازاریابی کشور تحت نظر ایشان قرار دارد در حقیقت استاد درگی استاد دانش بازار، کار آفرین، مشاور ،مدیر و نیز نویسنده هستند که بیش از ۴۰ جلد کتاب تالیف کرده اند و کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری ایشان به چاپ ۲۷ رسیده است.
وی افزود: سمینار راهکارهای مشتری نوازی و وفادارسازی مشتری دومین بار برگزار و استاد درگی نیز برای بار دوم میهمان و کارشناس سمینار خواهند بود که  سمینار مذکور را می توان اتفاقی تکرار نشدنی و تجربه ای فوق العاده تلقی کرد.
هارطون در پایان در خصوص تاثیر اقتصاد بر کسب و کار خاطر نشان کرد: کسب و کارها زمانی موفق خواهند شد که سفید تر از سفید شوند؛ باید تاکید کرداینان  کارآفرین ها، مدیران و سیستم هایی هستند که می آموزند اقدام کنند و در عرصه حضور داشته و با رقابت چالش های کسب و کار خود را بهبود و مرتفع می سازند، در برابر موانع و شکست ها نمی هراسند و کنار نمی کشند ما نیز در کنار این افراد حضور داریم.


کلید واژه ها:
  • باریش نیوز
مطالب مرتبط
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • حکیمه درویشی
    پاسخ 1396/10/25 - 10:25
    با سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر هارتون برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  • باریش نظراتی را که حاوی توهین ویا کلمات رکیک است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.