16:43|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 20 دی 1396 - 00:08
کد خبر: 8088
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ارومیه در گفت و گو با باریش:

ساخت سوله های اضطراری در تمامی شهرها ضرورت دارد

سوله های اضطراری یا چندکاره در مواقع اضطراری می تواند به کمک آسیب دیدگان برسد و می توان مردم را در مواقع بحرانی در آن اسکان داد و از آسیب هایی همچون سرما و سایر موارد جلوگیری بعمل آورد.
ساخت سوله های اضطراری در تمامی شهرها ضرورت دارد

ابراهیم شادقوشچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در خصوص خبرمنتشر شده از زبان وی در رابطه با احداث سوله های اضطراری در ارومیه اظهار داشت: اشاره ای به ساخت و ساز در این رابطه نداشتم ولی در خصوص ضرورت این مورد گفت و گو کردیم.

وی ضمن اشاره به ضروریت احداث این سوله ها ادامه داد: سوله های اضطراری یا چندکاره در مواقع اضطراری می تواند به کمک آسیب دیدگان برسد و می توان مردم را در مواقع بحرانی در آن اسکان داد و از آسیب هایی همچون سرما و سایر موارد جلوگیری بعمل آورد؛ در حالت کلی سوله های اضطراری حرکتی بسیار خوب و مفید می باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه تصریح کرد: اجرای این طرح وظیفه آتش نشانی نبوده و نخواهد بود و ساخت سوله های اضطراری بر عهده شهرداری، استاندار، فرمانداری، مدیریت بحران و مسئولان رده بالا می باشد ولی سازمان آتش نشانی نیز می تواند برای نقطه یابی و مشورت کمک رسانی انجام دهد؛ ایجاد این سوله ها در تمامی شهر ها واجب می باشد و هیچ نقطه ای از گزند بلایای طبیعی مصون نیست و نیاز است تا در هر شهری ایجاد شوند.

ابراهیم شادقوشچی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و تبریز از سوله های اضطراری بهره مند می باشند، افزود: اصحاب رسانه ها و خبرنگاران نیز می توانند در این زمینه تاثیر بسزایی داشته باشند و مسئولان به انجام چنین اقداماتی آگاه سازند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید