19:51|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 14 دی 1396 - 02:53
کد خبر: 8076

تصمیم گرفتم با استعفای خود شوکی را به تیم وارد سازم

هر مربی که سکاندار  تیم شهرداری ارومیه شود زمان کافی را برای کسب نتیجه خواهد داشت و همچنین از سوی دیگر نیز میزان تاثیر بنده در ناکامی های تیم مشخص خواهد شد.
تصمیم گرفتم با استعفای خود شوکی را به تیم وارد سازم

ساسان خداپرست سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در خصوص استعفای خود از سمت سرمربیگری تیم گفت: تصمیم گرفتم از سمت به دلیل اینکه همه مردم سرمربی را تنها عامل شکست و نتایج ضعیف می دانستند استعفا دهم اما همواره سرباز شهرم خواهم بود و هر زمان نیاز باشد در خدمت والیبال ارومیه هستم اما در برهه زمانی حاضر وجود بنده تاثیر گذار نخواهد بود.

 

وی ضمن اشاره به بی تقصیر بودنش در نتایج تیم اظهار داشت: تصمیم گرفتم تا با این تصمیم شوکی را به تیم وارد کنم؛ هر مربی که سکاندار  تیم شهرداری ارومیه شود زمان کافی را برای کسب نتیجه خواهد داشت و همچنین از سوی دیگر نیز میزان تاثیر بنده در ناکامی های تیم مشخص خواهد شد، برای موفقیت یک تیم باید زنجیره وار همه تلاش کنند ولی از روز اول حمایت قابل قبولی انجام نشده است.

 

خداپرست در رابطه با تاثیر مدیریت بر نتایج ضعیف تیم اظهار داشت: اول از آقای یوسفی تشکر می کنم ولی صادقانه می گوییم از زمانی که آقای یوسفی به عنوان رییس سازمان فرهنگی ورزشی منصوب شدند به دلیل حجم بالا و وسیع کارها هیچگونه وقتی نتوانستند برای باشگاه شهرداری ارومیه بگذارند و ما ایشان را به عنوان مدیرعامل هرگز بر سر تیم ندیدیم.

وی افزود: اگر باشگاه بهترین مربی جهان را نیز به ارومیه آورد ولی از آن فرد حمایت نشود نتیجه ای حاصل نخواهد شد؛ این تیم مشکل فنی ندارد ولی از مشکل روحی و نبود انگیزه رنج می برد.

 

خداپرست در رابطه با شکست مقابل رعد پدافند کاشان خاطر نشان کرد: باید به شکلی می شد که مقابل تیم کاشان بدون مربی هم پیروز می شدیم؛ در این بازی به تمامی بازیکنان  فرصت حضور در زمین داده شد ولی در تیم انگیزه برد وجود ندارد و این انگیزه تنها با حمایت ایجاد می شود.

 

سرمربی تیم مستعفی شهرداری ارومیه خطاب به مدیرعامل جدید شهرداری ارومیه گفت: اگر مدیرعامل جدید تیم به داد بازیکنان و مربیان نرسند و تیم را از نظر مالی ساپورت نکنند نتیجه خوبی کسب نخواهد شد و همچنین از این پس نیز اگر تیم بتواند نتایج خوبی کسب کند حاصل زحمات بنده خواهد بود چرا که برای این تیم زحمات زیادی را کشیده ام.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید