03:31|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 دی 1396 - 19:32
کد خبر: 8052

قرار گرفتن در طرح زمستانی و آمادگی کامل برای مواجه با مشکلات جاده ای/ تا 15 فروردین ماه در جاده ها به مسافران خدمات ارائه می شود

تعداد 430دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک 68 اکیپ راهداری عملیاتی در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران تا  15 فروردین هستند، امید داریم مسافران در جاده با هیچ گونه مشکلی روبه رو نشوند ولی در صورت مواجه با مشکل نیز اکیپ های مستقر در جاده کمک رسانی خواهند کرد.

قرار گرفتن در طرح زمستانی و آمادگی کامل برای مواجه با مشکلات جاده ای/ تا 15 فروردین ماه در جاده ها به مسافران خدمات ارائه می شود

امیر عباس جعفری مدیر کل بحران استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آمادگی در فصل زمستان گفت: اکیپ های امداد و نجات، جمعیت هلال احمر، اورژانس و راهداری از 15 آذرماه در پایگاه ها و راهدارخانه ها مستقر و آماده ارائه خدمات به مسافران در جاده ها هستند.

مدیر کل بحران استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هر ساله طرح زمستانی آغاز می شود اظهار کرد: هر ساله از 15 آذرماه تا 15 فروردین ماه طرح زمستانی آغاز و اکیپ ها به طور کامل آماده خدمات رسانی می شوند.

جعفری در ادامه با اشاره به وضعیت و تعداد راهدارخانه ها افزود: هم اکنون 30باب راهدار خانه ثابت، 14 باب راهدار خانه مرکزی و 24 مورد راهدار خانه ثابت و بین راهی با حدود 800 نفر پرسنل راهداری اعم از ستادی و راهدارخانه ها آماده خدمات رسانی هستند.

وی در ادامه ابراز کرد: تعداد 430دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک 68 اکیپ راهداری عملیاتی در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران تا  15 فروردین هستند، امید داریم مسافران در جاده با هیچ گونه مشکلی روبه رو نشوند ولی در صورت مواجه با مشکل نیز اکیپ های مستقر در جاده کمک رسانی خواهند کرد.

مدیر کل بحران استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی هموطنان خواهشمندیم با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و احتمال بارش برف از مسافرت های غیر ضروری در جاده های برف گیر خود داری شود و در صورت مسافرت نیز از سالم بودن ماشین ،بخاری، برف پاک کن و به همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید